کد پیشواز شب جمعه کربلا سید مجید بنی فاطمه همراه اول

کد آهنگ پیشواز همش دلم میگیره برا حرم شب جمعه بیشتر دلم میخواد یه بار به کربلا برم شب جمعه بیشتر با صدای سید مجید بنی فاطمه برای سرویس آوای انتظار همراه اول با امکان پخش آنلاین

 

کد پیشواز شب جمعه کربلا - سید مجید بنی فاطمه - همراه اول

کد آوای انتظار همراه اول: 90848

 


دلم میگیره برا حرم شب جمعه بیشتر

دلم میخواد یه بار به کربلا برم شب جمعه بیشتر

میگن که زائرا میان به کربلا شب جمعه بیشتر

میگن که مادرت میریزه اشک برات شب جمعه بیشتر

اصلا شبای تحت قبه حالیه

اونجا باشم نرم چیز محالیه

اصلا همین ضریح قشنگه عالیه

جای من و شما پائین پا خالیه

اللهم ارزقنا زیارت الحسین

 
 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">