کد پیشواز ایرانسل تو شدی همه دنیام بهنام بانی با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام با صدای بهنام بانی برای ایرانسلی ها با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل بهنام بانی همه چیم واسه تو ولی دل تو برام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۱۰۰

دانلود

همه چیم واسه تو ولی دل تو برام

چیزی به غیر تو نمی خوام نه نمی خوام

اونی که نفسم بنده به نفساش

تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون پام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو تو دستام عاشق توام

 

کد پیشواز ایرانسل تو شدی همه دنیام بهنام بانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۱۰۱

دانلود

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو تو دستام عاشق توام

میشناسم تو رو بهتر از هرکی که بگی

احساسم واسه هیچکسی نیست

جز تو یکی عشق تو واسه من تکراری نمیشه

دلتنگم دیگه دل تو دلم نیست واسه تو

میدونی فقط این حسو به تو دارم

چون تو برام میمونی همیشه

کد پیشواز ایرانسل دنیام اومدی تو دنیام بهنام بانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۱۰۲

دانلود

میدونی چقد خاطره دارم ازت

دار و ندارم تویی فقط تویی فقط

دیوونه ی توام من عاشق تو شدم

تو رو می خوامت واسه خودم واسه ی خودم

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون پام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو تو دستام عاشق توام

 

کد پیشواز ایرانسل بهنام بانی دلتنگم دیگه دل تو دلم نیست واسه تو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۱۰۳

دانلود

میشناسم تو رو بهتر از هرکی که بگی

احساسم واسه هیچکسی نیست

جز تو یکی عشق تو واسه من تکراری نمیشه

دلتنگم دیگه دل تو دلم نیست واسه تو

میدونی فقط این حسو به تو دارم

چون تو برام میمونی همیشه

 

متن کامل آهنگ همه دنیام بهنام بانی

همه چیم واسه تو ولی دل تو برام

چیزی به غیر تو نمی خوام نه نمی خوام

اونی که نفسم بنده به نفساش

تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش

دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون پام عاشق توام

تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام

دست تو تو دستام عاشق توام

میشناسم تو رو بهتر از هرکی که بگی

احساسم واسه هیچکسی نیست

جز تو یکی عشق تو واسه من تکراری نمیشه

دلتنگم دیگه دل تو دلم نیست واسه تو

میدونی فقط این حسو به تو دارم

چون تو برام میمونی همیشه

میدونی چقد خاطره دارم ازت

دار و ندارم تویی فقط تویی فقط

دیوونه ی توام من عاشق تو شدم

تو رو می خوامت واسه خودم واسه ی خودم

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">