کد پیشواز ایرانسل من ایرانم و تو عراقی محمدحسین پویانفر

کد آهنگ پیشواز مداحی من ایرانم و تو عراقی چه فراقی چه فراقی با صدای محمدحسین پویانفر ارائه شده برای ایرانسلی‌ها با پخش آنلاین و متن نوحه

آهنگ پیشواز ایرانسل مداحی من ایرانم و تو عراقی چه فراقی چه فراقی - پویانفر

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۲۴۸

 

من ایرانم و تو عراقی چه فراقی چه فراقی
بگیر از دلم یه سراغی چه فراقی چه فراقی 

دوری و دوستی سرم نمیشه و  هیچ کجا واسم حرم نمیشه و 
از تو دورم باورم نمیشه و  دارم میمیرم

دوری و دوستی سرم نمیشه و هیچ کجا واسم حرم نمیشه و

از تو دورم باورم نمیشه و دارم میمیرم
کربلا واسم ضروریه حسین اربعین اوضاع چجوریه حسین
کار من امسال صبوریه دارم میمیرم

من ایرانمو تو عراقی چه فراقی چه فراقی
من ایرانمو تو عراقی چه فراقی چه فراقی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">