کد پیشواز نوحه ترکی حاج سلیم موذن زاده برای همراه اول و ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز  و آوای انتظار نوحه ترکی با صدای حاج سلیم موذن زاده اردبیلی برای سیمکارتهای ایرانسل و همراه اولی با پخش آنلاین

بسته کامل تمامی کدهای پیشواز حاج سلیم مؤذن زاده ارائه شده برای همراه اول و ایرانسل:

کد آهنگ پیشواز نوحه ترکی زینب زینب کنز حیا زینب حاج سلیم مؤذن زاده

کد آوای انتظار همراه اول: 31143

کد پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۶۱۲

زینب زینب زینب کنز حیا زینب کان وفا زینب

زینب زینب زینب دردآشنا زینب غرق بلا زینب

غم قهرمانی زهرا نشانی ای روح با ایمان جانیم سنه قربان

کد آهنگ پیشواز روضه خوانی ترکی مؤذن زاده اردبیلی

کد آوای انتظار همراه اول: 54496

کد آهنگ پیشواز نوحه خوانی مؤذن زاده اردبیلی - رقیه می ساخلا من گدم جلوه گاه جانانه

کد آوای انتظار همراه اول: 54491

رقیه می ساخلا من گدم جلوه گاه جانانه

من گرک باتام قانه قان آخا بو میدانه

گرک دیم خنجر آتدا من یا غفور یا الله

 

کد پیشواز نوحه به ذکر یا خدا یا الله یا حسین یا اباعبدالله

کد آوای انتظار همراه اول: 31147

کد پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۶۹۶

به ذکر یا خدا یا الله یا حسین یا اباعبدالله

به یاد زینب و قتلگاه یا حسین یا اباعبدالله

حسینم حسینم حسین جان

حسینم حسینم واویلا واویلا واویلا

یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا زهرا

کد پیشواز مداحی ترکی تشنه غون کانیم بالا حاج سلیم

کد آوای انتظار همراه اول: 31148

کد پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۷۰۰

تشنه غون کانیم بالا جان جانانیم بالا

گورسم .. سوت امر من آغلارام اصغر سنه

گورسم ار آهو امر من آغلارام اصغر سنه

تشنه قربانیم بالا جان جانیم بالا

کد پیشواز مدح عربی امام حسین با صدای مؤذن زاده اردبیلی

کد آوای انتظار همراه اول: 54482

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">