کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد برای ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز سهراب پاکزاد برای ایرانسلی ها با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد بمبه 1

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۲۴۱

دانلود

میشه سنگین و بسته گلوم تو حق داری که هستی پهلوم
تو چی داری که انقدر سریع پیشت قلبم میشه بستری

تو یه الماس نابی پره نوره دلت
چقدر بد داره میچربه بهم زور دلت

تو یه لحظه تا پلکامو زدم زودی رو هم
تو تیکه پاره های قلبمو دوختی بهم

بمبه این عشقی که افتاده به جونم آتیشش تنده
این موهای مشکی چشای وحشی دلمو برده

 

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد بمبه 2

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۲۴۲

دانلود

تو یه الماس نابی پره نوره دلت
چقدر بد داره میچربه بهم زور دلت

تو یه لحظه تا پلکامو زدم زودی رو هم
تو تیکه پاره های قلبمو دوختی بهم

بمبه این عشقی که افتاده به جونم آتیشش تنده
این موهای مشکی چشای وحشی دلمو برده دلمو برده

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد بمبه 3

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۲۴۳

دانلود

تو لای مزه های زندگیم شیرین ترین طعمی
یه جایی تو قلبم رفتی که خودت نمیفهمی

تو یه موجی که میشوره دلو تسکین دردامی
تو آخرین سلاحه واسه جنگیدن با ترسامی

تو یه الماس نابی پره نوره دلت
چقدر بد داره میچربه بهم زور دلت

تو یه لحظه تا پلکامو زدم زودی رو هم
تو تیکه پاره های قلبمو دوختی بهم

بمبه این عشقی که افتاده به جونم آتیشش تنده
این موهای مشکی چشای وحشی دلمو برده دلمو برده

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد فوق العاده ای تو 1

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۴۷۸

دانلود

وقتی سرم رو شونه هاته و بارون زده
رو موهات کی قد من تورو میخوادت متفاوت

باز منو احساس شدم همونی که تو دلت میخواست
حتی اگه بیاد آسمون زمین تو رو میخوام همین فوق العاده ای تو

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد فوق العاده ای تو 2

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۴۷۹

دانلود

باز منو احساس شدم همونی که تو دلت میخواست

حتی اگه بیاد آسمون زمین تورو میخوام همین فوق العاده ای تو

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد گل بی نقص من 1

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۴۱۱

دانلود

میشه وقتتونو بگیرم میشه واسه شما بمیرم بگو میشه بگو میشه
میشه کنارتون بشینم میشه چشاتونو ببینم بگو میشه بگو میشه

اگه اراده کنی خودم میشم فدات غرق بشی من میشم قایق نجات
حتی اگه جونمم دراد من خودم یه تنه جون میدم برات

گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات خیره میشم تو فقط برام حرف بزن

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد گل بی نقص من 2

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۴۱۲

دانلود

اگه اراده کنی خودم میشم فدات

غرق بشی من میشم قایق نجات

حتی اگه جونمم دراد

من خودم یه تنه جون میدم برات

گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات

خیره میشم تو فقط برام حرف بزن

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد گل بی نقص من 3

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۴۱۳

دانلود

برق چشات منو کشته تو داری منو همیشه پشتت

چقد خوشگل گرفتی مارو تو توی مشتت

دریا شی من میشم ماهی تو قربون چشای آتیش تو

نابی خب عالیه چون دردام با تو تو یه ثانیه مرد

گل بی نقص من نفسام حبستن به چشات

خیره میشم تو فقط برام حرف بزن

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد این چه حسیه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۱۴۰

دانلود

آروم آروم تو گوشم بگو که میمونی

هر شب هر روز هر لحظه به یادم می مونی

ذره ذره از عشقت من دارم می میرم

من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم

حالا دستات تو دستام نگاتم تو نگام

این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوام

حالا دستات تو دستام نگاتم تو نگام

این چه حسیه چه حالیه چرا من رو هوام

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد و امیر طبری آروم آروم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۱۳۸

دانلود

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد خیالت جمع 1

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۳۴

دانلود

انقد تو جذابی واسم که پرته تو میشه حواسم هی
من شدم درگیر تاثیرت رو قلبم نمیشه کند اصلا ازت دل

یه مغرور بی کله نگا قلبش یه ذره شده میدونی من این نبودم
دلو تغییر رفتارش خودم موندم توی کارش آخه من اصلا این شکلی نبودم

خیالت جم جم هر کار کنی هواتو دارم

 دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم

ببین هرجا که میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد خیالت جمع 2

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۳۵

دانلود

خیالت جمع جمع هر کار کنی هواتو دارم

دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم

ببین هر جا که میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم

کد پیشواز ایرانسل سهراب پاکزاد خیالت جمع 3

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۸۹۳۶

دانلود

تو با این سن کم بردی ازم هوش حواس و زندگیمو

الان کاشکی فقط باشی بلد بیشتر کنی وابستگیمو

خیالت جم جم هر کار کنی هواتو دارم

دلت هر وقت گرفت یه شاخه گل واست میارم

ببین هر جا که میرم بس که بهت پرته حواسم یه چیزی جا میذارم

 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">