کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی با پخش آنلاین - مجموعه کامل

همه کدهای پیشواز علی عبدالمالکی برای همراه اول با قابلیت پخش آنلاین - مجموعه کامل تمام کدهای ارائه شده در سرویس همراه اول

کد آهنگ پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی با متن هر آهنگ

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی هر کاری کردم که بمونی نشد

کد آوای انتظار همراه اول: 76664

دانلود

هر کاری کردم که بمونی نشد
حسمُ از چشام بخونی نشد

با هیچکی جز تو مهربون نبودم
دلت اسیر مهربونی نشد

هرکاری کردم که بمونی پیشم
باهام بمونی تا باهات یکی شم

هر چی دلت می خواد بهم بدی کن

 

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی تو با من قهری اما پیش من باش

کد آوای انتظار همراه اول: 76663

دانلود

آهنگ همسایه علی عبدالمالکی

تو با من قهری اما پیش من باش
نزار این خونه رو از هم بپاشیم

من این شب خونه رو تقسیم کردم
بزار همسایه همدیگه باشیم

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی گریه نکن ستاره من

کد آوای انتظار همراه اول: 76662

دانلود

گریه نکن ستاره ی من یه روز تموم میشه فاصله ها
حوصله کن عزیز دلم ما رو بهم میرسونه خدا

نیمه شبا این دستای ما بازم بلند میشه رو خدا
اشکای ما کوتاه نمیاد بگو بگو بگو به خدا

کد پیشواز همراه اول تو حق نداری علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول: 76661

دانلود

تو حق نداری تو این شرایط تنهام بزاری
تو حق نداری تو این شرایط کم بیاری

تو حق نداری تو این شرایط بگی بریدی
بگو تو از من بغیر خوبی مگه چی دیدی تو حق نداری

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی هوا بارونیه

کد آوای انتظار همراه اول: 76660

دانلود

هوا بارونیه آره من خوده پروشینیه
هوا بارونیه حال من همون که میدونیه

هوا بارونیه قلب من منتظر اونیه
که خودش باعث این همه گریه و داغونیه

هوا بارونیه هوا بارونیه هوا بارونیه هوا بارونیه
بیزارم از پاییز و از تموم روزاش

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی من از تو یه بارم محبت ندیدم

کد آوای انتظار همراه اول: 76659

دانلود

آهنگ بی جهت نیست علی عبدالمالکی

من از تو یه بارم محبت ندیدم
تو شاید ندونی من چی کشیدم

من اون قد غریبم که گفتن نداره
تو خوش باش عزیزم تو و من نداره

کد پیشواز همراه اول تیکه کلامهه علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول: 76658

دانلود

فکر نکن میگم دوست دارم از رو علاقمه
به همه میگم دوست دارم تیکه کلاممه

تو نمی دونی چه چیزایی توی خیالمه
واسه تو نقشه کشیدم خیلی یه عالمه

تیکه کلامه میگم می خوامت یه عالمه
من مثل هیچ کسی نیستم فرق دارم با همه

تیکه کلامه میگم می خوامت یه عالمه
کسی توی زندگیم نیست خیلی خوش به حالمه

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی سخته دلتنگ کسی باشی و اون نه

کد آوای انتظار همراه اول: 76657

دانلود

سخته دلتنگ کسی باشی و اون نه
وقتی که میری تو تنها باشی و اون نه

سخته نبودنش عذابه
تو پر از غمای دنیاشی اون نه
سخته سخته سخته

آروزهای زیاد داشتی اما
خود به فکر آرزوهاشی و اون نه

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی یهویی عزیز دلم شدی

کد آوای انتظار همراه اول: 76656

دانلود

یهویی عزیز دلم شدی

یهویی تو همه کسم شدی

یهویی مهرت به دلم نشست

یهویی خود نفسم شدی

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی عکس لب دریا

کد آوای انتظار همراه اول: 76655

دانلود

توی این عکسات چقد آرومه چشمات
چقد دریا باهات زیبا می افته

الان نیستی ببینی مثل هر شب
داره دریا تو چشمام راه می افته

چقد زیبا شدی با این لباسا
که با موجا درست هم رنگ بوده

چقد طوفانیه ساحل گمونم
سر چشمات تو دریا جنگ بوده

تو این عکسا رو تا الان ندیدی
من هر شب با این عکسا خواب رفتم

کد پیشواز همراه اول مخاطب خاص علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول: 76654

دانلود

آهای مخاطب خاص دلم یهو تو رو خواست
برای این دل من نذاشتی هوش و حواس

آهای مخاطب خاص اجازه دست شماست
قبوله هر چی بگی عاشقت اینجوریاست

کد پیشواز همراه اول عشق من علی عبدالمالکی - چی باعث شده چشمات اشکی بشه

کد آوای انتظار همراه اول: 76653

دانلود

آهنگ عشق من علی عبدالمالکی

چی باعث شده چشمات اشکی بشه
کی تونسته بغضتو بشکنه عشق من

تمام خوشیای من مال تو
تمام غمای تو سهم من عشق من

چی باعث شده اینجوری دلخوری
چی می خوای بگی حرفاتو می خوری عشق من

چی باعث شده خسته ای از همه
تو حرفات یه دنیا غم و ماتم عشق من

نبینم که اشک تو چشات جمع بشه
نباید یه مو از سرت کم بشه عشق من

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم

کد آوای انتظار همراه اول: 76652

دانلود

دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم

برم یا که بمونم آخه بد جوری خستم

واست دل بی قراره چشات گیرایی داره

دلم مونده رو دستم چی میشه بگی آره

بیا قلبمو نشکن نگیر عشقتو از من

همه دنیا رو گشتم نبود مثل تو اصلا

آهای آرومه جونم نزار تنها بمونم

بدون تو نمیشه نمیشه نمی تونم

دیوونم و میدونم و من بی تو نمی تونم و واسه تو میدم جونمو سر بزار  روی شونمو آرومم کن

این قلب من احساسیه عشقت بی رو درواسیه از دوری دلم خاصیه عاشق تو وسواسیه بیا خوبم کن

دستات مال آرامشه برق چشمام از خواهش قفل قلب تو وا بشه این همون که میخوام بشه دوست دارم

کد پیشواز همراه اول علی عبدالمالکی وایسا

کد آوای انتظار همراه اول: 76651

دانلود

وایسا باید جواب قلبی که عاشق کردی و بدی

وایسا هنوز یه چیزایی مونده که باید به من بگی

وایسا باید تموم خاطرهامو به من پس بدی

وایسا نمی تونی هر وقت اینجوری به سرت زد بری

وایسا تو هم باید مثل خودم دیونه بشی بعد بری

وایسا تو هم هر وقت سرت این بلا اومد بری

بی تو من دق میکنم نرو  بری هق هق میکنم نرو

کد پیشواز همراه اول هوا دو نفرست علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول: 76650

دانلود

هوا دو نفرست تو نیستی پیش من دلم تنگه واسه با تو قدم زدن

هوا دو نفرست جای تو خالیه کجایی ببینی کجایی عشق من

هوا همون جوری که تو دوست داری من خیس خیسمو داره بارون میاد

بی تو خیابونا گم می کنن منو دلم تنگه برات دلم تو رو میخواد

من عاشقت بودم باور نمیکنم فراموشت شده منو به این زودی

کد پیشواز همراه اول لای لای علی اصغر علی عبدالمالکی

کد آوای انتظار همراه اول: 30238

دانلود

آهنگ علی اصغر علی عبدالمالکی

لای لای علی اصغر لای لای گل پر پر

لای لای بخواب آروم لای لایی مادر

لای لای علی اصغر لای لای گل پرپر

لای لای بخواب آروم لای لایی مادر

 

نظرات (۳۵)

  1. سلام لطفاً کد پیشواز  اهنگ علی عبدولمالکی غصه نخور روبزارید بزارید

  2. لطفا کد اهنگ پیشواز علی عبدلمالکی رو بزارین اهنگ حیا کن  خواهش میکنم

  3. آهنگ پیشواز لای لای علی اصغر با کد 30238 همراه اول فعال نمی شود. باید چه کار کنم، 

  4. ساحل

     

    خواهش میکنم کد پیشواز دلکم ار عبدلمالکی بزارید ممنون

  5. سلام هرچی کد پیشواز وایسا با صدای علی عبدالمالکی رو میزنم میگه کد اشتباهه

  6. سلام خسته نباشید لطفا کد اهنگ پیشواز سلام از علی عبدالمالکی رو بزارید

    تشکر

  7. اگہ مشہ کل آهنگاے قدیمی علی رو بزارید بنام دلم ، حتی ، تا کی باید ، آه منه و بقیهٔ آهنگای قدیمیش

  8. علی عبداملکی

    کد پیشواز علی عبدالملکی این همه ادم تو دنیا بود چرا من

  9. سلام لطفا پیشواز اهنگ جنگ از علی عبدالمالکی رو بزارید

  10. لطفا کدپیشواز خدابزرگه از علی عبدالملکی  بزارید من هرچهگشتم این اهنگ کدش راپیدانکردم

  11. امین شیر کوهی

    سلام اگه مشکلی اگه نون شب نداری غصه نخور اهنگ پیش وازش

  12. ستارحمیدی نسب

    سلام لطفاکدپیشوازاینم آزبخت بدماست علی عبدالمالکی ممنونم

  13. سلام،خسته نباشید،من کد پیشواز بارانم با تو می‌مانم برای همراه اول و ایرانسل رو میخواستم،هر چی میگردم پیدا نمیکنم

  14. سلام

    کد پیشواز لای لای علی اصغر علی عبدالمالکی رو حتما بیارید بخدا

    این کدی ک تو این سایت هست برای اهنگ دیگه هست

  15. باسلام لطفا کد پیشواز همراه اول از عبدالمالکی که میخونه از قدیم گفتن داداش پشت داداش رو اگه کسی میدونه بگه دمتون گرم اینجا که هرچی گشتم نبود

    ممنون میشم اگه بذارید کدش رو😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">