کد پیشواز ایرانسل راغب با پخش آنلاین - بسته کامل

بسته کامل تمام کدهای پیشواز راغب برای سیمکارت‌های ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل تمام آهنگ‌های راغب به صورت تفکیک شده با متن آهنگ

کد پیشواز ایرانسل راغب ماه بانو جان جان جان بانو جان جان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۲۴

دانلود

ماه بانو جان جان جان بانو جان جان
با چشمانت کن جادو جان جان

ماه بانو جان جان جان بانو جان جان
با چشمانت کن جادو جان جان

صیاد دلت هستم تنها به تو دل بستم
تردید نکن بانو من مال خودت هستم من مال خودت هستم

دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه
من در آرامشم با تو هرجا آتش افکنده ای در دل ما باریکلا

 

کد پیشواز ایرانسل راغب صیاد دلت هستم تنها به تو دل بستم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۲۵

دانلود

صیاد دلت هستم تنها به تو دل بستم

تردید نکن بانو من مال خودت هستم من مال خودت هستم

دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه

من در آرامشم با تو هرجا آتش افکنده ای در دل ما باریکلا

کد پیشواز ایرانسل راغب همزاد دلم بانو ماه کاملم بانو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۲۶

دانلود

همزاد دلم بانو ماه کاملم بانو

ای واژه رویایی الحق که تو زیبایی

ای واژه رویایی الحق که تو زیبایی

بیخیال هرچی درده دل من دوره گرده

عشق تو هواییش کرده

رو به روی من نشستی دل به این دیوونه بستی

عجب نقش و نگاری هستی

دلبری میکنی از دل ما عاشقم کرده ای با یه نگاه

من در آرامشم با تو هرجا آتش افکنده ای در دل ما باریکلا

کد پیشواز ایرانسل راغب حالتو میخرم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۰۹

دانلود

زیادی دور نشو بیا کجاها رو میکنی نگاه

انگاری غرقی توی رویا حالتو میخرم

همه میرن تو میمونی پشتم گفتی نرو لفظتو نکشتم

دل تو اینجاست توی مشتم این دلو میبرم

اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه

اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه

کد پیشواز ایرانسل راغب اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۳۱۰

دانلود

دوست دارم باشی تو دلم جا شی

نگو چشمای گیرات بگو نقاشی

خبر بیاد دیدار یه جورایی خب بیمار

نگو خرمن موهات بگو گندم زار

اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه

اینا حرفای منه نمیگم جلو همه

ولی صد سالم اگه خیره شم تو چشمات کمه

کد پیشواز ایرانسل راغب نرو که بی تو دلخورم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۷۲۹

دانلود

داری میری و بارون جز دلم همه چی آروم
چی شده آخه این همه با من داری بد میشی
میری چشمام خیره به جادست واسه تو این فاصله سادست
چی شده حالا از منه عاشق داری رد میشی

نرو که بی تو دلخورم نرو من بی تو میبرم
من از غم زندگی پرم عزیز دلم
به دروی عادتم نده نرو نه حال من بده
تو بری غصه میخورم عزیز دلم

کد پیشواز ایرانسل راغب بی تو به این گریه ها مجبورم ببین درگیر دلشوره ام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۷۳۰

دانلود

بی تو به این گریه ها مجبورم ببین درگیر دلشوره ام
ببین چه دردی داری میندازی تو به جونم
قلبم تو نگاه تو جا مونده منمو این دل وامونده
عشقم نرو بی تو من آخه نمیتونم

نرو که بی تو دلخورم نرو من بی تو میبرم
من از همه زندگی پرم عزیز دلم
به دوری عادتم نده نرو حال من بده
تو بری غصه میخورم عزیز دلم

کد پیشواز ایرانسل راغب دوست دارم ولی با ترس و پنهانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۷۲۶

دانلود

دوست دارم ولی با ترس و پنهانی که پنهان کردن یک عشق یعنی اوج ویرانی

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

ولی با ترس و پنهانی

دلم رنج عجیبی میبرد از دوریت اما نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

ولی با ترس و پنهانی

کد پیشواز ایرانسل راغب دلم رنج عجیبی میبرد از دوریت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۷۲۷

دانلود

دلم رنج عجیبی میبرد از دوریت اما نجابت میکند مانند بانوهای ایرانی

دوست دارم دوست دارم دوست دارم

ولی با ترس و پنهانی

کد پیشواز ایرانسل راغب خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۰۰

دانلود

خیال میکردم عاشقت نمیشم اگه نگات کنم یکم
یه روز تو خوابمم نمیدیدم واسه تو جونمم بدم
دلم یه کاری کرده با غرورم
که مثل بچه هام تا از تو دورم
که وقتی میری بغض رو از چشام میشورم

دلت یه لحظه واسه من نمیشه
میدونم تقصیر تو نیست همیشه
اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه

کد پیشواز ایرانسل راغب همینه عشق خوابت نمیبره

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۰۱

دانلود

همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمیگذره شکنجه آوره

همینه عشق یه حس دلهره که میگی با خودت نباشه بهتره

کد پیشواز ایرانسل راغب خیال میکردم این فقط یه لحظه است

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۰۲

دانلود

خیال میکردم این فقط یه لحظه ست
تموم میشه، اگه برم
دلم یه جوری مونده توی چشمات

که برده خوابُ از سرم
دلم یه کاری کرده با غرورم

که مثلِ بچه هام، تا از تو دورم
که وقتی میری بغضوُ از چشام می شورم
دلت، یه لحظه واسه من نمیشه
می دونم، تقصیرِ تو نیست… همیشه
اونی که مال قلبته دیر عاشقت میشه
همینه عشق خوابت نمیبره ازت نمی گذره

کد پیشواز ایرانسل راغب آهای صدای بارون دقیقه های بی جون

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۹۷

دانلود

آهای صدای بارون دقیقه های بی جون
بهش بگین یادم نمیره تموم لحظه هامون

آهای صدای دریا دلای سنگ و تنها
بهش بگین بیاد که دلم نمیرسه به فردا

با تو رو به راهم بعد تو نگاهم مریضه
عشق منی برگرد نذار دیگه اشکام بریزه

حتی با همین درد دیوونگیام کم نمیشه
دیوونه شبگرد بیا دیگه واسه همیشه

کد پیشواز ایرانسل راغب پنجره باز منم و این حالت دلگیر هوا

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۹۸

دانلود

پنجره باز منم و این حالت دلگیر هوا
خاطره ساز کجایی که کشته دلمو خاطره هات

چیزی نگو همه چی رو میشنوم از جفت چشات
چیزی نپرس دو سه روزه بد گره زدی بغضمو به صدات

آهای صدای بارون دقیقه های بی جون
بهش بگین یادم نمیره تموم لحظه هامون

آهای صدای دریا دلای سنگ و تنها
بهش بگین بیاد که دلم نمیرسه به فردا

با تو رو به راهم بعد تو نگاهم مریضه
عشق منی برگرد نذار دیگه اشکام بریزه

کد پیشواز ایرانسل آهای صدای بارون راغب

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۹۹

دانلود

آهای صدای بارون دقیقه های بی جون
بهش بگین یادم نمیره تموم لحظه هامون

آهای صدای دریا دلای سنگ و تنها
بهش بگین بیاد که دلم نمیرسه به فردا

با تو رو به راهم بعد تو نگاهم مریضه
عشق منی برگرد نذار دیگه اشکام بریزه

حتی با همین درد دیوونگیام کم نمیشه
دیوونه شبگرد بیا دیگه واسه همیشه

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">