کد پیشواز همراه اول حواست هست به موهای سفید سرم حمید علیمی

کد آهنگ پیشواز نوحه حواست هست کربلایی حمید علیمی برای همراه اول

کد آوای انتظار مداحی حواست هست به موهای سفید سرم علیمی با پخش آنلاین

کد پیشواز همراه اول حواست هست به موهای سفید سرم حمید علیمی

کد آوای انتظار همراه اول: 26911

حواست هست به موهای سپید سرم

چقدر امسال از گذشته شکسته ترم

حواست هست نوکرت داره پیر میشه

بخرم ببرم به حرم داره دیر میشه

دوسِت دارم دوسِت دارم دوست دارم ارباب دوسِت دارم

 

کد پیشواز همراه اول جلوی آئینه خودمو می بینم حمید علیمی

کد آوای انتظار همراه اول: 26914

جلوی آیینه خودمو میبینم خیلی تغییر کردم

جدی جدی با روضه های تو خودمو پیر کردم

باور من اینه که همیشه تو زندگیمی

من عوض شدم ولی تو حسین بچگیمی

حواست هست به موهای سفید سرم

چه قدر امسال از گذشته شکسته ترم

کد پیشواز همراه اول من عوض شدم ولی تو حسین بچگیمی حمید علیمی

کد آوای انتظار همراه اول: 26907

باور من اینه که همیشه تو زندگیمی

من عوض شدم ولی تو حسین بچگیمی

حواست هست به موهای سفید سرم

چه قدر امسال از گذشته شکسته ترم

حواست هست نوکرت داره پیر میشه

بخرم ببرم به حرم داره دیر میشه

 

 

نظرات (۴)

  1. ابوالفضل رمضانیان

    سلام برای رایتل این مداحی رامیخواهم حواست هست هر چه میگردم پیدا نکردم میشه برام بفرستید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">