کد پیشواز ایرانسل باد میخورد به پرچمت مهدی رسولی با پخش آنلاین

کد پیشواز مداحی مهدی رسولی باد میخورد به پرچمت دل مرا تکان دهد برای سیمکارتهای ایرانسل با پخش آنلاین و متن نوحه

کد پیشواز مداحی باد میخورد به پرچمت دل مرا تکان دهد حاج مهدی رسولی

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۹۳۰۴

دانلود

باد میخورد به پرچمت دل مرا تکان دهد

باد می خورد به پرچمت غم تو را نشان دهد

باد میخورد به پرچمت طریق بندگی من عوض شود

باد می خورد به پرچمت مسیر زندگی من عوض شود

به جز به گوشه چشمت عوض نمیشود راهم

به جز تو را نمیبینم به جز تو را نمیخواهم

 

متن نوحه باد میخورد به پرچمت دل مرا تکان دهد

باد میخورد به پرچمت دل مرا تکان دهد

باد می خورد به پرچمت غم تو را نشان دهد

باد میخورد به پرچمت طریق بندگی من عوض شود

باد می خورد به پرچمت مسیر زندگی من عوض شود

به جز به گوشه چشمت عوض نمیشود راهم

به جز تو را نمیبینم به جز تو را نمیخواهم

لا خَیرُ بَعدَکَ یا حسین

 

اشک میچکد به گونه ام که آبرو به من دهد

اشک میچکد به گونه ام که بال پر زدن دهد

اشک میچکد به گونه ام که روشنی دهد به این دل سیاه

اشک میچکد به گونه ام که کم کند از این همه گناه

میان این همه گریه میان این همه زاری

خوشا به اشک چشمی که شود دلیل بیداری

لا خَیرُ بَعدَکَ یا حسین

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">