کد آهنگ پیشواز روز پدر برای ایرانسل با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز ایرانسل با موضوع روز پدر و قابلیت پخش آنلاین و متن هر پیشواز

آهنگ پیشواز روز پدر ایرانسل، کد پیشواز غمگین روز پدر برای ایرانسل 

کد پیشواز ایرانسل پدر رضا نیک فرجام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۱۷۰۲۹

دانلود

بمیرم تو چشم پدر بد نشم
میخوام تا عصای تو دستت بشم

نبینم دوباره تو حالت بده
که گریه ام میگیره خدا شاهده

نبینم دو دستِ تو میلرزه باز
به وقت قنوت و به وقت نماز

دنیا درون مشتمه
آخه یک نفر چون پدر همیشه پشتمه

کد پیشواز ایرانسل پدر راغب - پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۷۵۸

دانلود

پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه
پدرم نگاه تو درد منو کم میکنه

عاشقم عاشق آرامش خنده هاتم
عاشقم عاشق مردونگی صداتم

توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

 

کد پیشواز ایرانسل پدر راغب - عاشقم عاشق مردونگی صداتم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۷۵۹

دانلود

عاشقم عاشق آرامش خنده هاتم
عاشقم عاشق مردونگی صداتم

توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

هر جا برم با تو سرم بالاست دنیا بدون تو ته دنیاست
این خونه از عطر تو لبریزه سایه ی تو برام همه چیزه

کد پیشواز ایرانسل پدر ماهان متین - خیلی ممنون که تحمل کردی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۲۵۸۶

دانلود

خیلی ممنون که تحمل کردی و خیلی ممنون به سادگی رفتی و

خیلی ممنون که نذاشتی بشکنم مرسی از این که مردونگی کردی و

من بی تو این روزا دلم خیلی گرفته مرا خونه بدون تو هوامون غم گرفته

کد پیشواز ایرانسل پدر یعنی همیشه مرد باشی آرمان اسماعیلی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۱۴۹۳

دانلود

پدر یعنی تحمل یعنی حسرت

نمیذاره باهاش همدرد باشی

تو چشمای خدا تاریک و دور شد

پدر یعنی همیشه مرد باشی

کد پیشواز ایرانسل پدر مازیار فلاحی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۶۰۹۸

دانلود

نه نمیخوام گله کنم که سرنوشت من بده
موقع تاب بازی چرا کسی نبود هلم بده

باز نمیخوام گله کنم باز گله های بیخودی
بازم بگم برای چی شب عروسیم نبودی

کد پیشواز ایرانسل پدر قاسم افشار - رو پیشونیت پدر چون قصه درد و رنجه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۷۶۷

تو با خلوص نیت تو خلوت شبونه

پنهونی اشک می ریزی واسه منه دیونه

رنجی که بردی از من رنج بدون گنجه

رو پیشونیت پدر چون قصه درد و رنجه

کد پیشواز ایرانسل پدر علبرضا بهمنی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۳۷۲۳

دانلود

پدر را کوه مشکل هاست بر دوش

پدر آتشفشان سرد و خاموش

پدر میعادگاه اشک و لبخند

محکم پدر کوه دماوند

پدر جاری نبض حیاتم

پدر آن کس که میبخشد ثباتم

پدر حافظ پدر امنیت من

تمام آبرو حیثیت من

کد پیشواز ایرانسل پدر مرتضی سرمدی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۹۰۵۰

دانلود

مینویسم از یه مردی که وجودش جون پناهه

قصه عشقش همیشه قصه خورشید و ماهه

مینویسم از کسی که خط کشیده روی رویاش

واسه خوشبختی من با رد شدن از تموم دنیاش

می نویسم از کسی که واسم آرامش محضه

کد پیشواز ایرانسل پدر گروه نسیم قدر - بابای منی اولین اسمی که نوشتم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۲۳۴۷

دانلود

بابای منی اولین اسمی که نوشتم

دستاتو می بوسم که بدونی توئی عشقم

میریخت تو قلبش همه درد و غماتو

میفهمه جگر گوشه تو خستگیاتو

کد پیشواز ایرانسل دکلمه پدر با صدای فاطمه مرادی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۱۴۰۳

دانلود

پدر عشقم همه زندگیمی من به تو مدیونم

واسه خوشبختی و آرامش من از تو ممنونم

پدر دستمو بگیر تا سردی دنیا رو ندونم

تو نباشی من هیچ لحظه ای بی تو نمی مونم

پدر تو خدای زمینی برام با تو خوشحالم

کد پیشواز ایرانسل دکلمه روز پدر با صدای ایلناز آریامنش

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۷۳۹

دانلود

یه کوهی روی دوش این پدر هست

که غصه از خجالت دربدر هست

همیشه آب و نونه بابا بمیرم دائما دلخونه بابا

به فکر روزی پاک و حلاله نشستن توی آئینش محاله

نگاهش با نگاهت میزنه پر

یه چند ساله نشسته رو سرش برف

لبش خندون دلش دریایی از درد

هنوزم مثل کوه ایستاده این مرد

لباس عافیت وقتی میپوشم

که میذاره دو دستاشو رو دوشم

کد پیشواز ایرانسل پدر علیرضا امیربیک - حضورت با شکوهه با صلابت مثل کوهی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۵۴۸۶

حضورت با شکوهه با صلابت مثل کوهی

غم دنیا تو چشماته ولی باز داری میخندی

میدونم کوه دردی و همیشه تکیه گام بودی

واسه من مرهمی اما خودت زخماتو میبندی 

کد پیشواز ایرانسل پدر علیرضا امیربیک - پدرم واژه عشقی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۵۴۸۷

خیلی سخته از تو گفتن تو خودت مطلبی هستی

پدرم واژه عشقی که تو قلبم نشستی

تموم واژه ها باید جلو احساس تو صف شه

نمیدونم کدوم آیه است که هم نام پدر میشه

یه دفه زیر و رو میشم یه تار از موی تو کم شه

کد پیشواز ایرانسل پدر بهار صادقی قطعه اول

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۱۴۵۹۳

دانلود

کد پیشواز ایرانسل پدر بهار صادقی قطعه دوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۱۴۵۹۴

دانلود

کد پیشواز ایرانسل پدر سعید روانفر قطعه اول - تویی تاج سر من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۳۰۷

کد پیشواز ایرانسل پدر سعید روانفر قطعه دوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۳۰۸

کد پیشواز ایرانسل پدر سعید روانفر قطعه سوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۹۳۰۹

کد پیشواز ایرانسل پدر شیعه از گروه آوای مقاومت یزد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۸۶۶۷

دانلود

کعبه میخواست که بغل کنه تو رو

بگه به دنیا خوش اومدی علی

دو عالم واسه تو می تپه تو که نور چشم احمدی علی

پدر شیعه شدی یا حیدر

ساقی کوثری و سایه سر

ای شفیع اسرا در محشر

ها علی بشر کیف بشر

کد پیشواز ایرانسل پدر شیعه از گروه آوای مقاومت یزد قطعه دوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۸۶۶۸

دانلود

تو صراط مستقیمی تا خدا ای ولایت تو شرط بندگی

کد پیشواز ایرانسل بابا علی براتی - میشم قربون دستایی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۱۱۸۷

دانلود

میشم قربون دستایی که هر گوشه ش ترک داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

گفتم پر و بالم ده کنارت میمونم بابا

نشونم ده پریدن رو تا واست بپرم بابا

کد پیشواز ایرانسل پدر علی براتی - بابا بی وفا بودم پیشت حقیرم بابا

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۱۱۸۸

دانلود

بابا بی وفا بودم پیشت حقیرم بابا

هر چند که جوون بودم سرو پا تقصیرم بابا

بابا نفهمیدم بگذار پسرت باشم

حالا که زمین گیری بالشت سرت باشم

 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">