کد آهنگ پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی ایرانسل با پخش انلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره با صدای مهدی جهانی

آوای انتظار آهنگ بخواب دنیا از مهدی جهانی با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره مهدی جهانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۰

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره

دل بی کس من یاری نداره

دل من میل دلداری نداره نداره

 

کد پیشواز ایرانسل دست من نیست اگه انقدر دلم هواتو داره مهدی جهانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۲۹

دست من نیست اگه انقدر دلم هواتو داره

اگه نمیتونه تنهات بذاره

تو خوب میدونی نداره چاره

دست من نیست اگه بارون میاد یادت میفتم

به کسی از تو من چیزی نگفتم

اگه دستات بیاد باز میشه مشتم

کد پیشواز ایرانسل مهدی جهانی خود تو دادی تنهایی و یادم - آهنگ بخواب دنیا قطعه سوم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۸۰۰۳۱

خود تو دادی تنهایی و یادم

نشست روی دلم غصه عالم

مگه میشه نریزه اشک آدم

مگه میشه که من یادت نباشم

دیگه این دل بلد نمیشه راشم

یه جور زخم زدی نمیشه پا شم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره

دل بی کس من یاری نداره

دل من میل دلداری نداره نداره

 

متن آهنگ بخواب دنیا مهدی جهانی

اگه انقدر دلم هواتو داره

دست من نیست اگه انقدر دلم هواتو داره اگه نمیتونه تنهات بذاره تو خوب میدونی نداره چاره

دست من نیست اگه بارون میاد یادت میفتم به کسی از تو من چیزی نگفتم اگه دستات بیاد باز میشه مشتم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره دل من میل دلداری نداره نداره

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره دل من میل دلداری نداره نداره

خود تو دادی تنهایی و یادم نشست روی دلم غصه عالم مگه میشه نریزه اشک آدم

مگه میشه که من یادت نباشم دیگه این دل بلد نمیشه راشم یه جور زخم زدی نمیشه پا شم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره دل من میل دلداری نداره نداره

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره دل بی کس من یاری نداره دل من میل دلداری نداره نداره

دست من نیست اگه انقدر دلم هواتو داره اگه نمیتونه تنهات بذاره

 

نظرات (۲)

  1. سلام من اهنگ پیشوازخریداری کردم سه باراز حسابم کسرشده ولی متاسفانه فعال نمیشه.

    خواهشن اگه میشه راهنمایی کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">