کد پیشواز مداحی ای آرامش من محمد حسین پویانفر همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز همراه اول نوحه ای آرامش من با صدای محمدحسین پویانفر

آوای انتظار نوحه ای آرامش من پویانفر با پخش آنلاین

کد پیشواز همراه اول ای آرامش من محمد حسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12914

ای آرامش من ای خواهش من جونم به فدات

ای عالی درجات ای آب حیات کشتی نجات

ای آرامش من ای خواهش من جونم بفدات

داراییمه چشه بارونیم تو که حال منو میدونی

چی میشه یه شب جمعه منو حرمت برسونی

 

کد پیشواز همراه اول ای آرامش من ای خواهش من جونم به فدات محمدحسین پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12913

داراییمه چش بارونیم تو که حال منو میدونی

چی میشه یه شب جمعه منو حرمت برسونی

دنیا شده برام مثه قفس نفسمُ بگیر همین و بس

زندگیمو میدم برات آخه قابل تو نداره این نفس

ای آرامش من ای خواهش من جونم به فدات

 

 

نظرات (۶)

  1. سلام ببخشید کد پیشوار از بچگیم پویانفر برا همراه اول چند هست تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">