کد پیشواز همراه اول با من صنما همایون شجریان با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز با من صنما با صدای همایون شجریان برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آوای انتظار همراه اول با من صنما همایون شجریان + متن شعر

 

کد پیشواز همراه اول با من صنما همایون شجریان

کد آوای انتظار همراه اول: 67544

 

دانلود

با من صنما دل یک‌دله کن

گر سر ننهم، آنگه گله کن

ای مطرب دل زآن نغمهٔ خوش

این مغز مرا پُرمشغله کن

 

کد پیشواز همراه اول همایون شجریان با من صنما 2

کد آوای انتظار همراه اول: 67546

 

دانلود

 

 

پیشواز با من صنما همراه اول

کد پیشواز همراه اول با من صنما پخش انلاین

کد پیشواز با من صنما همایون شجریان برای همراه اولی ها پخش آنلاین

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">