کد پیشواز تو بی آرایش زیباتر میشی مسعود صادقلو ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ بی آرایش با صدای مسعود صادقلو برای ایرانسلی ها با پخش آنلاین صوت هر پیشواز

کد پیشواز مسعود صادقلو تو بی آرایش زیباتر میشی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۲۹۶

دانلود

صورت سادت موهای مشکیت لبخند آرومت وقتی که آروم پیشم میشینی من شدم عاشقت

تو بی آرایش زیباتر میشی خود آرامشی تو با اون چشمات دیوونم کردی

چی میشه دنیام بشی تو باید دنیام بشی ...

 

کد پیشواز بی آرایش مسعود صادقلو - ای از همه زیباتر

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۲۹۷

دانلود

ای از همه زیباتر این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی

ای همه ی دنیای من امروز و فردای من تو خود آرامشی

کد پیشواز بی آرایش مسعود صادقلو - زندگیمو میدم پای چشمات

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۳۳۱

دانلود

زندگیمو میدم پای چشمات بخند عزیزم فراموش شه دردات عاشقی کن تو با من

زندگیمو میدم چشمات بخنده جاده ها و بارون دوای درده با این دیوونه بیا بزن به جاده

ای از همه زیباتر این دو تا چشمام تر میشه وقتی دور میشی
ای همه ی دنیای من امروز و فردای من تو خود آرامشی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">