کد پیشواز تصنیف قلاب همایون شجریان برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز تصنیف قلاب با صدای همایون شجریان برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آوای انتظار تصنیف قلاب همایون شجریان، پیشواز همراه اول قلاب همایون شجریان

 

کد پیشواز همراه اول همایون شجریان تصنیف قلاب

کد آوای انتظار همراه اول: 24772

دانلود

ز اندازه بیرون تشنه ام ساقی بیار آن اب را

اول مرا سیراب کن وانگه بده اصحاب را

من نیز چشم از خواب خوش بر می نکردم بیش از این

روز فراق دوستان شب خوش بگفتم خواب را

من نیز چشم از خواب خوش بر می نکردم بیش از این

 

کد پیشواز همراه اول همایون شجریان تصنیف قلاب قطعه دوم - مقدار یار همنفس چون من نداند هیچکس

کد آوای انتظار همراه اول: 24773

دانلود

مقدار یار همنفس چون من نداند هیچکس

ماهی که بر خشک اوفتد قیمت بداند آب را

سعدی چو جورش میبری نزدیک او دیگر مرو

ای بی بصر من میروم او میکشد قلاب را

کد پیشواز همراه اول همایون شجریان مقدمه و آواز قلاب

کد آوای انتظار همراه اول: 24769

دانلود

کد پیشواز همراه اول همایون شجریان مقدمه و آواز قلاب قطعه دوم

کد آوای انتظار همراه اول: 24770

دانلود

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">