مجموعه کد پیشوازهای فرزاد فرزین برای ایرانسل با پخش آنلاین

مجموعه کاملی از جدیدترین و بهترین کدهای پیشواز فرزاد فرزین برای ایرانسلی‌ها با پخش آنلاین آهنگ

آرشیو کد آوای انتظار ایرانسل فرزاد فرزین با پخش آنلاین، کد پیشواز فرزاد فرزین ایرانسل

کد پیشواز ایرانسل مانکن فرزاد فرزین - اون مث مانکن همش تو زاویه با من بود

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۱۲۶

متن آهنگ مانکن فرزاد فرزین

اون مث مانکن همش تو زاویه با من بود

حالتاش تغییر نمیکرد تکلیف عشقمون روشن بود

هر قدر طلبکار عشقش شدم دورتر میشد

انگار واسه مرگ این عشق همه چی جورتر میشد

همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی

نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی

یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم

نمیخوام بباره بارونی که دلگیره

از روزی که رفتی بهونه تو میگیره

 

کد پیشواز ایرانسل هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه فرزاد فرزین و علی اصحابی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۱۳۹۷

کنار سبزه و سکه کنار آب و آیینه

تموم لحظه های شب سکوتت هفتمین سینه

تو هم درگیر تشویشی مثه حالی که من دارم

برای دیدنت امشب تموم سال بیدارم 

هوای خونه برگشته تموم جاده بارونه

یه حسی تو دلم می گه تو نزدیکی به این خونه

کد پیشواز ایرانسل هوا که ابریه بدون تـو کجـا برم فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۷

بخشی از متن آهنگ شانزلیزه فرزاد فرزین

هوا که ابریه بدون تـو کجـا برم؟

چقدر توو فکرِ تو؛ تمامِ شهروُ راه برم؟!

هوا که ابریه یه حسرتی میونِ ماست…

قدم که میزنی… بگـو؛ دلت کجاست؟

کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین اصلا من به جهنم ولی این بارون نم نم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۶

اصلا من به جهنم ولی این بارون نم نم

دلش تنگ میشه مارو توی این کوچه نبینه

اصلا من به جهنم ولی این بارون نم  نم

دلش میگیره تو رو با کسی دیگه ببینه

کد پیشواز ایرانسل دیوونه وار بیمارشم فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۸

دیوونه وار بیمارشم دیوونه ی دیدارشم آرامشم تنها تویی تو خواهشم

با تو زمین گیره زمان انگار تمامی جهان چشمای توست دنیای من رویای توست

بازم غروب میکوبه تو قلبم یاد تو تو سکوتی من فریاد تو عشق تو تا زندم با منه

این خاطره از کل عمرم جالب تره نه نمیشه از یادم بره تا وقتی که قلبم میزنه

کد پیشواز ایرانسل دلم آروم نمیشه فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۵

دلم آروم نمیشه آخه چه جوری میشه

یکی رد شه از اون که همه زندگیشه

دلم آروم نمیشه آخه بی من کجایی

وای از غم دوری وای از این تنهایی

کد پیشواز ایرانسل ریزه ریزه ریزه قلبمو کندی از جاش فرزاد فرزین از آهنگ ای جان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۵۱

بخشی از متن آهنگ ای جان فرزاد فرزین

ریزه ریزه ریزه قلبمو کندی از جاش

دلم عاشقت شد یه ریزه فقط تو مال من باش

دونه دونه دونه تموم دنیا میدونه

تو همه‌ی زندگیمی هر چی تو بگی همونه

کد پیشواز ایرانسل بگو مگه چی داری فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۵۰

تو خواب و رویامی تو میدونی که دنیامی تو تو نباشی پیشم از زندگی سیرم

کنار تو آروم میشم ابری باشی بارون میشم نگو میری میمیرم

دلیل این حرفامی تو نه نمیشه تنها بی تو تو بخند که دنیامو عوض کردی تو

میپرسی آخر چی میشه عشقمون قطعی میشه تا ابد دیگه پابندی تو

بگو مگه چی داری که دیوونت میشم بگو از این خوشحالی که همخونت میشم

کد پیشواز ایرانسل نزدیک تو که میشم حسم پر از غروبه میشم فرزاد فرزین از آهنگ شمال

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۴

نزدیک تو که میشم حسم پر از غروبه حالم یه جوریه که هرچی که باشه خوبه

جوری که لحظه لحظه درگیرتم همیشه صد ساله دیگم این حس بی تو عوض نمیشه

به من نگو تمام دنیا از این دقیقه درده محاله من خودم ندونم قراره برنگرده

تمام آدما تو این شب دلتنگیامو دیدن مگه میشه خودش ندونه دلم هواشو کرده

کد پیشواز ایرانسل بازم بارونه و این وقت سال هواشو کردم فرزاد فرزین از آهنگ شمال

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۳

بازم بارونه و این وقت سال هواشو کردم بازم یه عالمه فکر و خیال هواشو کردم

دلم یه جوری تنگشه نمیتونی بفهمی باید همین روزا برم شمال هواشو کردم

به من نگو تمام دنیا از این دقیقه درده محاله من خودم ندونم قراره برنگرده

تمام آدما تو این شب دلتنگیامو دیدن مگه میشه خودش ندونه دلم هواشو کرده

کد پیشواز ایرانسل شمال فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۲

به من نگو تمام دنیا از این دقیقه درده

محاله من خودم ندونم قراره برنگرده

تمام آدما تو این شب دلتنگیامو دیدن

مگه میشه خودش ندونه دلم هواشو کرده

کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین یه خواهش دیگه موهاتو نبافش

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۹

یه خواهش دیگه موهاتو نبافش

دلم لک زده واسه پیچ و تابش

یه دریا پس موهای رهاته

یه خرمن تو مسیر شونه هاته

کد پیشواز ایرانسل با چشایی که تو داری کل زیبایی دنیا رو نمیخوای فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۴۰۶

با چشایی که تو داری کل زیبایی دنیا رو نمیخوای

با موهایی که تو داری موج خوش رقصی دریارو نمیخوای باد مست تو موهات غرق رویا

یه خواهش دیگه موهاتو نبافش دلم لک زده واسه پیچ و تابش

یه دریا پس موهای رهاته یه خرمن تو مسیر شونه هاته

کد پیشواز ایرانسل خنده های تو فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۰

هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود

با حسرت نگرانم بازم کاش هنوز دستای تو تو دست من بود

کد پیشواز ایرانسل میاد اون روزی که عکست از تو چشام میریزه فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۴۱

میاد اون روزی که عکست از تو چشام میریزه

خودم میام و میبینم نیستی و پاییزه

میاد اون روزی که همو چند ساله ندیدیم

خودمونو وایسه دیدن هم نبخشیدیم 

هر جایی بری باز تنهایی آخه خنده های تو برای من بود

با حسرت نگرانم بازم کاش هنوز دستای تو تو دست من بود

کد پیشواز ایرانسل اگه تو عاشق منی فرزاد فرزین از آهنگ قول بده

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۳۹

بخشی از متن اهنگ قول بده فرزاد فرزین

اگه تو عاشق منی بذار زمین هر چی درد و غصه ست

حرف که میزنی همه رو بگو دل من که گندست

وقتی با منی این کره زمین نمیچرخه واسمون

عاشق همیم عشق یعنی کنارت تو آسمون

کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین ای همه جونم رفتی داغونت شدم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۳۷

ای همه جونم رفتی داغونت شدم مجنون و حیرونم

ای همه هستیم رفتی تو آسون همه درارو روم بستی

کد پیشواز ایرانسل آهنگ پرواز فرزاد فرزین ای همه جونم رفتی داغونت شدم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۷۷۱۶۳۳۸

بخشی از متن آهنگ پرواز فرزاد فرزین

منو مبتلا میکنی وقتی که اسممو صدا میکنی

با رفتنت هر لحظه این عاشقو تو کل شهر انگشت نما میکنی

ای همه جونم رفتی داغونت شدم مجنون و حیرونم

ای همه هستیم رفتی تو آسون همه درارو روم بستی

کد پیشواز ایرانسل مانکن فرزاد فرزین - همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۱۲۷

همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی

نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی

یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم

نمیخوام بباره بارونی که دلگیره

از روزی که رفتی بهونه تو میگیره

این قلب وامونده هنوز رو عشق تو گیره میدونم

کد پیشواز ایرانسل مانکن فرزاد فرزین - مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۱۲۸

مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم
غمت تمام زندگیمه آره من دیوونم

عشقت باهامه تو همه خاطره هامه عزیزم
با من که کل زندگیمی واسه چی بی رحمی

هیشکی برات شبیه من نیست یه روزی میفهمی
روزی که دیره تو منو یادت نمیره عزیزم

همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی
نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی

یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم میدونم

کد پیشواز ایرانسل ای کاش فرزاد فرزین - یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۱۲۳

یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی

اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی

یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی

من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی

ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت

قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش

ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت ای کاش ای کاش

کد پیشواز ایرانسل ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۱۲۴

ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش

ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت ای کاش ای کاش

نیستی غریبم توی دنیا دیوونه تناییامو همه شهر میدونه

از تو گذشتن دیگه خود جنونه نیستی نیستی

کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین چرا تو تمام قصه حس رفتن داری

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۱۲۵

چرا تو تمام قصه حس رفتن داری

 تو که کل عاشقانه هاتو از من داری

دوری از تو مثل دوری از نفس بی رحمه

حال مارو کی بی غیر ما دوتا میفهمه

باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده

من به جون هردومون دلم برات تنگ شده

اگه این جداییا قرار کم کم سخت شه

نذار اعتمادمون از این به هم کمتر

ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت

قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش

کد پیشواز ایرانسل لحظه ای که تو رو راهی کردم فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۱۲۰

بخشی از متن آهنگ آینده فرزاد فرزین

لحظه ای که تورو راهی کردم میدونستم چه گناهی کردم

که عذابش جونمو میگیره میگیره

دوری تو از خودم دورم کرد این جدایی بی تو مجبورم کرد

که بسازم با غم و تنهایی تنهایی

کد پیشواز ایرانسل یادت میوفتم با گریه میخندم فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۱۲۱

یادت میوفتم با گریه میخندم رو کل دنیا چشمامو میبندم

رو هرچی دارم حتی رو آیندم چشمامو میبندم

دلتنگ که میشی حستو میگیرم دلتنگمی که دارم برات میمیرم

بدون چشمات از زندگی سیرم حستو میگیرم

کد پیشواز ایرانسل اصلا بدون تو آینده یعنی چی فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۷۱۲۲

بعد از تو حس کردم خالی شده پشتم

تو روز مرگیهام آیندمو کشتم

تصویر آینده بی خنده یعنی چی

اصلا بدون تو آینده یعنی چی

یادت میوفتم با گریه میخندم

رو کل دنیا چشمامو میبندم

رو هرچی دارم حتی رو آیندم چشمامو میبندم

کد پیشواز ایرانسل همه زندگیمو بگیری ازم فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۹۸

همه زندگیمو بگیری ازم
بازم پای عشق تو وامیستم
یه آدم تو دنیا نشونم بده
بتونه بگه عاشقت نیستم

همه عمر من سجده کردم به تو
من از حسرت غیر تو خالی ام
هنوزم زمان پرستیدنت
برام هیچ فرقی نداره کییم

هوایی رو که تو نفس میکشی
دارم راه میرم بغل میکنم
تو با من بمون تا ته این سفر
من این ماهو ماه عسل میکنم

کد پیشواز ایرانسل معجزه کن خدای من به قلب من نفس بده فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۱۲۹

معجزه کن خدای من به قلب من نفس بده

ثانیه های رفته رو به این ترانه پس بده

صبح سپیده می رسه دلم جوونه می زنه

آهای شب ستاره سوز دوباره وقت رفتنه

کد پیشواز ایرانسل آدمای بعد تو همه عادین برام فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۶۵۵

آدمای بعد تو همه عادین برام

بعد تو با هیچ کسی نمیتونم کنار بیام

آدمای بعد تو نمیدونن خدای من

هیشکی اندازه ی تو مهم نبود برای من

من که شبامو بیدارم تو چی گریه شده دیگه کارم تو چی

نیستی و من با فکر تو درگیرم

چقدر آخه به تو گفتم بمون

دیدی حالا تنها شدیم هردومون

من آخرش از دست تو میمیرم

بی تو میمیرم بی تو میمیرم میمیرم میمیرم

کد پیشواز ایرانسل تو فکرتم به یادتم تو عشقمی نه عادتم فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۶۵۴

تو فکرتم به یادتم تو عشقمی نه عادتم

تو فکرتم به یادتم کنارمی کنارتم

یکی مثل من واسه یکی مثل تو اگه سادس

ولی یکی مثل تو واسه یکی مثل من فوق العادس

وقتی که اومدی از همه جلو زدی توی قلبم

کد پیشواز ایرانسل چرا تو فرزاد فرزین - هرجای قلبمو که دست میزارم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۶۵۳

بخشی از متن آهنگ چرا تو فرزاد فرزین

هرجای قلبمو که دست میزارم

یه زخمی از تو با خودم دارم

زخمایی که خورد ازت کم نیست

یه جای سالم توی قلبم نیست

نریزه و بریزه اشکام واسه تو فرقی نداره

کد پیشواز ایرانسل دیر اومدی فرزاد فرزین - تو اگه باشی پیشم چشات همش بارونه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۶۵۲

بخشی از متن آهنگ دیر اومدی فرزاد فرزین

تو اگه باشی پیشم چشات همش بارونه

اگه بهت میگم برو دوست دارم دیوونه

نمی خوام که عشق تو تو قلب من پا بگیره

اونی که دوسش دارم جلوی چشمام بمیره

بخاطر خودت میگم نمون پیشم برو

اگه بمونی پیشم عاشقت میشم برو

بخاطر خودت میگم تو رو خدا بفهم

دیوونه میکنم تو رو دیوونه شم برو

کد پیشواز ایرانسل قلبم پیش تو گیره فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۶۵۱

قلبم پیش تو گیره قلبم واست میمیره و دلی که بی تو دلش میگیره
حالم چه خوبه با تو دارم خودم هواتو بیا که همه چی خوبه با تو

اگه عشق تو باشه همه چی سر جاشه
دل من از خداشه قلبم فقط پیش تو باشه

کد پیشواز ایرانسل تو چه باشی و چه نباشی فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۹۶۵۰

یه روز حالت خوبه یه روز بد ، یه روز صفری عشقم یه روز صد

نمیشه اصلا روی حرفات حساب کرد

هنوزم این اخلاقو داری تو واسم بازی در میاری

یه روز دوسم داری و یه روز نداری

تو چه باشی و چه نباشی صدات میزنم عزیزم

میدونی تو یه جور میریض و منم یه جور دیگه مریضم

تو چه باشی و چه نباشی تو رفتی تو روح و جونم

ولی فکرشم نکن عزیزم به هر قیمتی باهات بمونم

کد پیشواز ایرانسل ماه عسل 92 فرزاد فرزین - نشستم هواتو نفس می کشم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۹۷

متن آهنگ ماه عسل 92 فرزاد فرزین

نشستم هواتوُ نفس می کشم

یه چند وقتیه؛ حالِ من بهتره

دارم راه می افتم ببینم تهش؛ منو این هوا تا کجا می بره

دارم راه میُفتم؛ ببینم تورو… تویی رو؛ که یه عمره راهی شدی

مگه میشه رد شد؛ نگاهت نکرد

ببین توی آینه؛ چه ماهی شدی

هوایی رو که تو نفس می کشی؛ دارم راه میرم، بغل می کنم

کد پیشواز ایرانسل راز پنهان فرزاد فرزین - پیدا کن شبُ مثل من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۱۶۶۸

پیدا کن شبُ مثل من، گوشه‌ای واسه گم شدن؛ ماهِ من اگه عاشقی
عاشقا گاهی گم میشـن، گریه کن پای رازقی گریه کن پای نسترن

این تویی که شکسته ای این تویی اگه خسته ای
مثل من اگه عاشقی چشماتو اگه بسته ای
این تویی که یادت می ره عهدایی که شکسته ای

کد پیشواز ایرانسل صلح جهانی فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۷۰۴۹

باید این خط خطی ها رو از این جغرافیا برداشت
به هم نزدیکتر بودیم اگه دنیا یه پرچم داشت

یه کاری کن که دنیامون شبیه بچگی ها شه
هواپیما و موشک هاش تمومش کاغذی باشه

یه کاری کن،همین حالا جدا از پرچمو نقشه
چه خوب میشد اگه میشد که دنیا مهد کودک شه

کد پیشواز ایرانسل نرو فرزاد فرزین - بیا تو این بارون تو این هوای خوب

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۷۲۲۵

بیا تو این بارون تو این هوای خوب

دست من بگیر ببر یه جای خوب

شنبه تا جمعه رو هفت روز هفته رو

بدون تعطیلی پیشم بمون نرو

میترسم بری و من تنها شم

کد پیشواز ایرانسل از بس قلبمو گرفتی فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۷۰۴۷

آهنگ فکر تو فرزاد فرزین

از بس قلبمو گرفتی کسی تو فکرم جاتو نمیگیره
حتی از دل من واسه ی یه لحظه یاد تو نمیره

از بس قلبمو گرفتی کسی تو فکرم جاتو نمیگیره
حتی از دل من واسه ی یه لحظه یاد تو نمیره

تو هوای تو نبودن چیزی جز دیوونگی نیست
زندگی بدون اسمت دیگه اسمش زندگی نیست

کد پیشواز ایرانسل شخصی فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۷۰۴۶

بذار عطر تو بگیره تنم که من عاشق به تو رسیدنم

تکیه کن به شونه هام تا حس کنم پروازو

یه عمره من تو حسرت فقط همین رویام

تکیه کن به حس من تا پر شم از احساست

که من از این همه جنون فقط تورو میخوام

حواسم تو تقاصم تو

کد پیشواز ایرانسل با تو میمونم فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۷۰۴۵

آروم آروم تو شدی همه دنیام ،از دنیا چیزی بجز تو نمیخوام

تو مثل خنده های بچگیمی بهترین اتفاق زندگیمــــــی

با تو میمونم ، لحظه به لحظه عاشقونه

شدی تو دنیــــــــام ، میخوام که دنیا بدونه

با تو میمونم ، لحظه به لحظه عاشقونه

حالم چه خوبه ، میخوام که دنیا بدونه

کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین وقتی من رسیدم قطار رفته بود

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۷۰۴۴

وقتی من رسیدم قطار رفته بود تو مه و دود جا موندم

هرچی تو دلم بود نشد که بگم من پشت غم جا موندم

هرجایی که میرم یادت با منه بارون میزنه اونجایی

میترسم اسمم یه روز از یادت بره با فاصله تنهایی

کد پیشواز ایرانسل با یه هدفون توی گوشم فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۷۰۴۳

آهنگ هدفون فرزاد فرزین

بهترینامو می پوشم با یه هدفون توی گوشم

راه می افتم توی خیابون شاید با تو رو به رو شم

امروز یه روز دیگست مثل عید، وسط پاییز

امروز یه روز دیگست میبینی خوب همه چیز

چه هوایی شده امروز ، صبح بخیر پیاده رو ها

این هوا جون میده پیاده بری بیخیال دنیا

کد پیشواز ایرانسل لحظه ها میگذرن و تو نیستی اینجا فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۷۰۴۲

لحظه ها میگذرن و تو نیستی اینجا
من دارم پیر میشمو تو نیستی اینجا

زندگی زیر یک سقف،با عکسو نامه
نیستیو خاطره هات هنوز باهامه

پشت این پنجره ها دلم گرفته
از همه فاصله ها دلم گرفته

گاهی با صدای دریا توی فکرت غرق میشم
چشم به راه تو یه عمره که همینجا پشت شیشه ام

من که هر گوشه ی این شهر از تو یه خاطره دارم

کد پیشواز ایرانسل من و تو تنهاییم آدم و حواییم فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۶۲۷

من و تو تنهاییم، آدم و حواییم
رو زمینیم انگار، اما ولی رو ابراییم

من و تو بارونیم، همصدا میمونیم
مثل اون آهنگیم، که با هم میخونیم

من و تو به یاد تو بارون
من و تو دیوونه بازیمون

مال ماست این عشق بی قانون
من و تو ، بنویس هر جای دنیایی

بنویس وقتای تنهایی
مال ماست این عشق رویایی ، بنویس

کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین برگرد دوباره پیشم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۷۰۴۱

برگرد دوباره پیشم ، بی تو من دیوونه میشم

نمی دونی که چقد هواتو دارم

حرفی و که جا گذاشتی زخمی که تو سینه کاشتی

من تموم یادگاریاتو دارم

برگرد دوباره پیشم ، که دارم دیوونه میشم

بس که تنهایی نشستم پشت شیشه

برف و بارون که بیاد ، این زمستون که بیاد

میدونی تنهاییام چند ساله میشه

کد پیشواز ایرانسل بعد تو فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۶۲۲

وقتشه قفل این محبسو میشکنم
تشنه ی از تو گذشتنم

این منم این منم
عشق تو بعد از این میشه یه خاطره

باید از خاطر من بره این جوری بهتره
من بعد تو از غروب تو نفس میگیرم

بعد تو میشکفم خنده هامو پس میگیرم
تو بعد من تن زخمی به روی پیرهن

خم میشی میشکنی بعد لحظه ی رفتن من

کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین به تو مدیونم همیشه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۶۲۴

به تو مدیونم همیشه مگه میشه بی تو باشم
از شبی که روبرومه چه جوری بی تو رها شم

به تو مدیونم همیشه مثه شب به صبح فردا

مثه موج سرد و تنها به نگاه نازه دریا

♫♫♫♫

به تو مدیونم همیشه من خسته من ویرون

مثه خاکی سرد و تشنه به نوازشای بارون

به تو میرسم دوباره زیر رگبار ستاره

وقتی بارون نگاهت رو حریر شب میباره

کد پیشواز ایرانسل تاج ترانه فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۶۳۰

دیگه هیچ فرقی نداره زنده بودن
تو جنون لحظه های بی پناهی
نمیخوام بارون بباره روی شیشه
تو دقیقه های تلخ بیقراری
بزار دستاتو بگیرم،تا کنار تو بمیرم

وقتی آسمون غریب است
تنها عشق تورو دارم
تو هجوم بی صدایی تو ببین شکسته بالم
پره از تقویم پاییز بی غرورو بی ستاره
بزا آسمون بباره زنده کن تاج ترانه

کد پیشواز ایرانسل یادمه فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۶۳۱

روی آخرین نوشتم، موند رد پایه اشکات

میسوزونه کاغذ هام واژه های داغ حرفات

تو با رفتنت شکستی حرمت موندنو سوختنو

منو هم صدایی شب، تو و یه غربت روشن

یادمه روزی که رفتی‌ دل تنهاییمو بردی، یادمه

منو با غروب سردت به غریبها سپردی، یادمه

کد پیشواز ایرانسل فرزاد فرزین دوباره بازیچه شدم توی تئاتر زندگی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۶۲۳

آهنگ بازیگر فرزاد فرزین

دوباره بازیچه شدم توی تئاتر زندگی
تو این نمایشنامه دل شکسته شد به سادگی

نقش نبودن واسه تو نقش شکستن واسه من
صندلی خالی از تو شد ای بی صدا حرفی بزن
ای بی صدا حرفی بزن

پیاده تا نبودنت،رفتمو تنهاتر شدم
توی تئاتر زندگی بغض یه بازیگر شدم

کد پیشواز ایرانسل آره اشک به چشم تو خیلی میاد فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۶۲۶

آهنگ بن بست فرزاد فرزین

آره اشک به چشم تو خیلی میاد انگار احساس منم غمگینه

شاید این معجزه باشه شاید روی خورشید داره بارون میشینه

حرف بزن بگو پشت این نگاه… پشت این گریه ها… چی پنهونه

اگه تلخه… اگه ناگفتنیه راز این سکوت رو کی میدونه

همه ترانه هام… خاطره هام حتی زندگیم… از اسم تو پره

کد پیشواز ایرانسل خیانت فرزاد فرزین - چرا خوشحال خوشحالی چرا چشمات پره نازه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۲۸۶۱

آهنگ خیانت فرزاد فرزین

چرا خوشحال خوشحالی چرا چشمات پره نازه

مگه دستاش غریبه نیست که با دست تو میسازه

چرا خوشحال خوشحالی چرا چشمات پره نازه

مگه دستاش غریبه نیست که با دست تو میسازه

مگه من واسه تو چی کم گذاشتم حالا از همه زندگی خستم

وقتی که تورو من پا به پای اون دیدم

کد پیشواز ایرانسل آغوش آروم تو اقیانوس من بود فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۱۸۸۱

میخندی و خندت مثل اون اولا نیست
اینجایی اما فکرت اصلا اینجاها نیست

جوری غریبی می کنی با من که انگار
حتی قیافم واسه ی تو آشنا نیست

این که تو رو از دست بدم کابوس من بود
آغوش آروم تو اقیانوس من بود

تو تا همیشه توی قلبم موندگاری
واسه پشیمونی همیشه وقت داری

کد پیشواز ایرانسل عاشقانه فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۱۸۷۹

آهنگ عاشقانه فرزاد فرزین

وقتی یاد تو میافتم بایدم تو هر نفس بغضم بگیره

من فراموشی بگیرم اون همه خاطره رو یادم نمیره

همه جا با توام عشقم همه جا کنارمی واسه همیشه

هرجای دنیا که باشیم ما که حسمون به هم عوض نمیشه

میدونی دوست دارم هرجا باشی حتی از من اگه جداشی

بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گامه

دوست دارم آرزومی هرجا میرم روبرومی

کد پیشواز ایرانسل یه دونه حساس من عشق من خاص من فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۶۳۵

بخشی از متن آهنگ آتیش فرزاد فرزین

من با خودم بستم که تا تهش هستم فکر تو از سرم نمیره
مغرور و کم طاقتم میدونی بد عادتم اما دلم پیش تو گیره

بد گیرم سر تو خب پیگیرم یه جورایی درگیرم و بهونتو میگیرم
دزدیدی دل منو پز میدی باشه تو خورشیدی و اصلا به ما تابیدی

یه دونهی حساس من عشق من خاص من چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن
یه دونه من خواستنی عشق دوست داشتنی بگو فقط با منی بذار همه بدونن

کد پیشواز ایرانسل بهم ریخت چشات شهرو حسابی فرزاد فرزین از آهنگ آتیش

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۶۳۶

بهم ریخت چشات شهرو حسابی با هر حساب کتابی تو آتیش رو آبی
خب این بار دیگه دست نگه دار منو کردی گرفتار تو که کشتیمون ای وای

یه دونه حساس من عشق من خاص من چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن
یه دونه من خواستنی عشق دوست داشتنی بگو فقط با منی بذار همه بدونن

کد پیشواز ایرانسل آتیش فرزاد فرزین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۰۶۳۷

یه دونه حساس من عشق من خاص من

چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن

یه دونه من خواستنی عشق دوست داشتنی

بگو فقط با منی بذار همه بدونن

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">