کد آهنگ پیشواز همراه اول عطر تو محسن ابراهیم زاده با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم با صدای محسن ابراهیم زاده برای همراه اول

کد آوای انتظار عطر تو محسن ابراهیم زاده همراه اول پخش آنلاین

کد پیشواز همراه اول نکنه یه وقت واسش دوری عادی بشه محسن ابراهیم زاده

کد آوای انتظار همراه اول: 13368

دانلود

نکنه یه وقت واسش دوری عادی بشه
بزاره بره زیر پاهاش خالی بشه

میمیره دلی میدونه تنگ میشه این دل واسش خیلی
یه بار دیگه به گوشش میرسونم

حرف دلمو بره آتیش میکشم همه عالمو
اون با نگاش میتونه عوض کنه حال دلمو

نزار امشبو دلم با خیال تو سر کنه
این دلم خاطراتمونو یکی یکی پرپر کنه

امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم
میخوام امشب رو بشینم از چشات حظ کنم

 

کد پیشواز همراه اول امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم محسن ابراهیم زاده

کد آوای انتظار همراه اول: 13369

دانلود

با اومدنش پیش من حالمو بهتر کرد
اون همه ی خستگیامو با بودنش در کرد

روز و شبام همش تو سرم فکرش
می کُشدم خودش و اون عشق بکرش

نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه
این دلم خاطراتمونو یکی یکی پرپر کنه

امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم
میخوام امشب رو بشینم از چشات حظ کنم

نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه
این دلم خاطراتمونو یکی یکی پرپر کنه

امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم
میخوام امشب رو بشینم از چشات حظ کنم

کد پیشواز همراه اول نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه محسن ابراهیم زاده

کد آوای انتظار همراه اول: 13370

دانلود

نذار امشبو دلم با خیال تو سر کنه

این دلم خاطراتمونو یکی یکی پرپر کنه

امشبو بشین کنارم با عطر تو مست کنم

میخوام امشب رو بشینم از چشات حظ کنم

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">