آهنگ پیشواز همراه اول همایون شجریان هوای گریه با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز هوای گریه با من با صدای همایون شجریان برای همراه اول با پخش آنلاین

کد آوای انتظار همراه اول هوای گریه همایون شجریان

کد پیشواز همراه اول هوای گریه با من همایون شجریان

کد آوای انتظار همراه اول: 32528

دانلود

ستاره ها نهفته در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من

هوای گریه با من

 

کد پیشواز همراه اول نه بسته ام به کس دل همایون شجریان

کد آوای انتظار همراه اول: 32527

دانلود

نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج

رها رها رها من

ز من هر آن که او دور

چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک

از او جدا جدا من

کد پیشواز همراه اول همایون شجریان هوای گریه با من 3

کد آوای انتظار همراه اول: 32529

دانلود

 

نظرات (۱)

  1. با سلام احتراماً، ضمن عرض خسته نباشید . در صورت امکان مشکل قطعی شبکه در زمان درخواست ها، از قبیل(آهنگ پیشواز و ... ) را رفع فرمایید . با تشکر و تجدید احترام.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">