کد پیشواز ایرانسل این عشقه که من و تو خوشبختیم بهنام بانی با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز این عشقه با صدای بهنام بانی برای ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل این عشقه که من و تو خوشبختیم بهنام بانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۱۴

دانلود

خوبه که تو دل بستی به این عشق تویی آخه بهترین عشق اولین و آخرین عشق
خوبه آخرش به تو رسیدم تورو به دنیا نمیدم تورو دوست دارم شدیدا

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم
این عشقه که من و تو آرومیم دیوونه ی بارونیم لیلی و مجنونیم عشقم

 

کد پیشواز ایرانسل این عشقه که من و تو آرومیم بهنام بانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۱۵

دانلود

این عشقه که من و تو خوشبختیم

توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم

این عشقه که من و تو آرومیم

دیوونه ی بارونیم لیلی و مجنونیم عشقم

کد پیشواز ایرانسل دست خودم نیست که انقد عاشقتم بهنام بانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۱۱۶

دانلود

دست خودم نیست که انقد عاشقتم نمیتونه قلبم از تو دور باشه یکم
کار دله این عشق وای از دست دلم وای ...

هیشکی به غیر از تو به من انقد نمیاد میدونی که قلبم تورو دوس داره زیاد
غیر از این از دستم کاری بر نمیاد ...

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم

این عشقه که من و تو آرومیم دیوونه ی بارونیم لیلی و مجنونیم عشقم

 

متن کامل آهنگ این عشقه بهنام بانی

خوبه که تو دل بستی به این عشق تویی آخه بهترین عشق اولین و آخرین عشق
خوبه آخرش به تو رسیدم تورو به دنیا نمیدم تورو دوست دارم شدیدا

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم
این عشقه که من و تو آرومیم دیوونه ی بارونیم لیلی و مجنونیم عشقم

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم

این عشقه که تو رو من حساسی دیوونتو میشناسی همونی که میخواستی عشقم

دست خودم نیست که انقد عاشقتم نمیتونه قلبم از تو دور باشه یکم
کار دله این عشق وای از دست دلم وای ...

هیشکی به غیر از تو به من انقد نمیاد میدونی که قلبم تورو دوس داره زیاد
غیر از این از دستم کاری بر نمیاد ...

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم

این عشقه که من و تو آرومیم دیوونه ی بارونیم لیلی و مجنونیم عشقم

این عشقه که من و تو خوشبختیم توی دل هم رفتیم عاشقای سرسختیم عشقم

این عشقه که تو رو من حساسی دیوونتو میشناسی همونی که میخواستی عشقم

 

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">