کد آهنگ پیشواز ایرانسل با تو ماکان بند با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز با تو توو قلبم یه خونه ساختم با صدای ماکان بند برای ایرانسلی ها با پخش آنلاین صوت پیشواز

کد پیشواز ایرانسل ماکان بند با تو توو قلبم یه خونه ساختم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۲۱

دانلود

تو اومدی توو دنیام پاتو گذاشتی
واسم انگار خیلی فرق با همه داشتی

شدی یه ستاره توو آسمونم
کنار تو حالم خوبه میدونم اینو میدونم

با تو توو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم

اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

با تو توو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم

اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

 

کد پیشواز ایرانسل ماکان بند با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۵۲۲

دانلود

عشقه این برقی که توی چشامه
من یه فرشته دارم که همیشه باهامه

با تو توو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم

اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

با تو توو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم

اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

 

متن کامل آهنگ با تو ماکان بند

تو اومدی توو دنیام پاتو گذاشتی
واسم انگار خیلی فرق با همه داشتی

شدی یه ستاره توو آسمونم
کنار تو حالم خوبه میدونم اینو میدونم

با تو توو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم

اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

با تو توو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم

اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

واسه همه روزام از تو خاطره میخوام
دوست دارم تو هم باشی همیشه توی دنیام

عشقه این برقی که توی چشامه
من یه فرشته دارم که همیشه باهامه

با تو توو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم

اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

با تو توو قلبم یه خونه ساختم
من عشقو تازه با تو شناختم

اون دوتا چشمات آرامشم شد
با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">