کد پیشواز ایرانسل به عشق تو حمید عسکری با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ به عشق تو با صدای حمید عسکری برای ایرانسل با پخش آنلاین

آهنگ پیشواز به عشق تو حمید عسکری را آنلاین گوش داده و برای سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل انتخاب کنید

کد پیشواز ایرانسل حمید عسکری به عشق عشق تو زنده ام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۲۳۸۰

دانلود

همه دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم
تو نباشی نمی شه عشقی دیگه پیدا کنم

پس ازم نگیر نگاتو پس نگیر ازم صداتو
جونمو می دم براتو می میرم به عشق عشق تو زنده امو

عشق تو واسم همه چیزمو نبودن تو واسم مرگه

من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمی دونمو
فقط معنی عشق رو تو چشم تو می خونمو

 

متن کامل آهنگ به عشق تو حمید عسکری

همه دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم
تو نباشی نمی شه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو پس نگیر ازم صداتو
جونمو می دم براتو می میرم به عشق عشق تو زنده امو
عشق تو واسم همه چیزمو نبودن تو واسم مرگه
من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمی دونمو
فقط معنی عشق رو تو چشم تو می خونمو
♪♪♪

زندگی بی تو هرگز به عشق عشق تو زنده امو
عشق تو واسم همه چیزمو نبودن تو واسم مرگه
من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمی دونمو
فقط معنی عشق رو تو چشم تو می خونمو
زندگی بی تو هرگز همه دنیا رو گشتم تا تو رو پیدا کنم
تو نباشی نمی شه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو پس نگیر ازم صداتو
♪♪♪

جونمو می دم براتو می میرم به عشق عشق تو زنده امو
عشق تو واسم همه چیزمو نبودن تو واسم مرگه
من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمی دونمو
فقط معنی عشق رو تو چشم تو می خونمو
زندگی بی تو هرگز به عشق عشق تو زنده امو
عشق تو واسم همه چیزمو نبودن تو واسم مرگه
من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمی دونمو
فقط معنی عشق رو تو چشم تو می خونمو زندگی بی تو هرگز

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">