کد پیشواز ایرانسل واسه یه بار جامون عوض میثم ابراهیمی با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل جامون عوض با صدای میثم ابراهیمی با قابلیت پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی واسه یه بار جامون عوض

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۵۲۲

دانلود

بگو بعد تو من به کی بگم
به کی بگم از این دلی که رفت

جای نبودنت موند توی سینم
یه تیکه قلب

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر
واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر
واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

تو که نبودی ببینی
توی این شبا چقدر تنگه دلم

 

کد پیشواز ایرانسل میثم ابراهیمی حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۵۲۳

دانلود

وقتی که نیستی من از کی بگم
کم نشد عشق تو حتی یه بار توو دلم

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر
واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر
واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

تو که نبودی ببینی
توی این شبا چقدر تنگه دلم

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">