کد پیشواز ایرانسل این خط و نشان آرون افشار

کد آهنگ پیشواز این خط و نشان با صدای آرون افشار برای ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل آرون افشار بی من نتوانی این خط و نشان

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۶۲

دانلود

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم

 

کد پیشواز ایرانسل آرون افشار در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۶۳

دانلود

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

کد پیشواز ایرانسل آرون افشار با دل من جنگ نکن من که تسلیم توام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۵۶۴

دانلود

با دل من جنگ نکن من که تسلیم توام تو که هر خوابی ببینی تعبیر توام
زد هوایت به سرم دل بی قرار بی خبرم باز تمنای تو داره
تو همان قصه ی ناگفته ی پنهان منی ساحل امنی و تو موج خروشان منی

تو که نزدیکی به من حال عجیبیه تو دلم اگه بارون بباره

 

متن آهنگ خط و نشان آرون افشار

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی

بی من نتوانی این خط و نشان لبریزم از عشق آرامش جان
باران ببارد عجب حال خوشی شاید ندانی ولی باعثشی

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

با دل من جنگ نکن من که تسلیم توام تو که هر خوابی ببینی تعبیر توام
زد هوایت به سرم دل بی قرار بی خبرم باز تمنای تو داره
تو همان قصه ی ناگفته ی پنهان منی ساحل امنی و تو موج خروشان منی

تو که نزدیکی به من حال عجیبیه تو دلم اگه بارون بباره
در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم سر تو با قسمت با تقدیر درگیر شدم
ای بهونه ی زندگی بی تو من بی قرارم

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">