کد پیشواز ایرانسل سخت شد حسین هور با پخش آنلاین

کد پیشواز آهنگ سخت شد با صدای حسین هور برای سیمکارتهای ایرانسل با امکان پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل سخت شد حسین هور

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۳۱۱

دانلود

من و شب و غم و نم بارون؛ هوای تاریک تو خیابون
نبودن تو و یه دنیا بی خبری

دقیقه ها که بی تو سر میشن
چی میدونی؛ نباشی چی میشن

چقدر بده غم و تبِ بی بال و پری
سخت شد! تو رفتی و خزون زد و سرد شد

گلای باغچه ی دلم زرد شد؛ ولی هنوز تو بیخیالی

 

کد پیشواز ایرانسل حسین هور سخت شد تو رفتی و خزون زد و سرد شد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۲۵۳۱۴

دانلود

دلم میخواد تو باشی؛ شبامو با تو صبح کنم
بگو تو جای خالیتوُ چجوری بی تو پر کنم

تو رفتی و صدا زدم من؛ اسمتو تو کوچه ها 
شنیدی تو صدامو باز  به روت نیاوردی چرا

سخت شد! تو رفتی و خزون زد و سرد شد

گلای باغچه ی دلم زرد شد؛ ولی هنوز تو بیخیالی

 

متن کامل آهنگ سخت شد حسین هور

من و شب و غم و نم بارون؛ هوای تاریک تو خیابون
نبودن تو و یه دنیا بی خبری

دقیقه ها که بی تو سر میشن
چی میدونی؛ نباشی چی میشن

چقدر بده غم و تبِ بی بال و پری
سخت شد! تو رفتی و خزون زد و سرد شد

گلای باغچه ی دلم زرد شد؛ ولی هنوز تو بیخیالی
سخت شد! تو رفتی و خزون زد و سرد شد

گلای باغچه ی دلم زرد شد؛ ولی هنوز تو بیخیالی

دلم میخواد تو باشی؛ شبامو با تو صبح کنم
بگو تو جای خالیتوُ چجوری بی تو پر کنم؟

تو رفتی و صدا زدم من؛ اسمتو تو کوچه ها 
شنیدی تو صدامو باز… به روت نیاوردی چرا

سخت شد! تو رفتی و خزون زد و سرد شد

گلای باغچه ی دلم زرد شد؛ ولی هنوز تو بیخیالی

سخت شد! تو رفتی و خزون زد و سرد شد
گلای باغچه ی دلم زرد شد؛ ولی هنوز تو بیخیالی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">