کد پیشواز ایرانسل عاشق کش آرون افشار با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز عاشق کش بی رحم از آرون افشار برای سیمکارتهای ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل عاشق کش بیرحم آرون افشار

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۱۱

دانلود

از تو دگر نمیشود دل کند فانوس راه عشق من بودی
تو جاده را به من نشان دادی برگرد بگو عاشق من بودی

بازا میان خلوت خانه افتاده ام چنین تک و تنها
عشقت مرا به ناکجا برده نقطه به نقطه سو به سو هر جا

یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی
بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی

یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی
بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی

 

کد پیشواز ایرانسل آرون افشار یه آدم شکسته از من ساختی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۱۲

دانلود

یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی

بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی

کد پیشواز ایرانسل آرون افشار عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۴۱۳

دانلود

میدانی که چقدر میخواهمت حتی اگر بد شوی میخواهمت برگرد و به داد دلم برس
دریابم که غرقم در جنون دریابم که ویرانم کن و خدا تو را پای دلم نوشت

یه آدم شکسته از من ساختی عاشق کش بی رحم تو با من چه کردی
بغضم گلویم را گرفت از زمین و از زمان سیرم تو با من چه کردی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">