کد پیشواز ایرانسل فقط برو بهنام بانی با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز فقط برو با صدای بهنام بانی برای سیمکارتهای ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل فقط برو بهنام بانی - نپرس از حال و روز من فقط برو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۶۸

دانلود

نپرس از حال و روز من فقط برو نمون نشو پاسوز فقط برو

برس به زندگیت به فکر من نباش ازم که پرسیدن بگو دوسم نداشت

یکی دوتا نیست آخه درد این دلم چیزی نمیگی خیلی مرد این دلم

زیادی عاشقت شدم دلت رو نذار تموم شه قصمون چه خوب چه بد

 

کد پیشواز ایرانسل فقط برو بهنام بانی - از هرچی ترسید دل من سرش اومد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۶۹

دانلود

از هرچی ترسید دل من سرش اومد

گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد

بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد

کد پیشواز ایرانسل فقط برو بهنام بانی - هرجور که فکر کنی خواستم ولی نشد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۷۰

دانلود

هرجور که فکر کنی خواستم ولی نشد رفتی و بعد تو این زندگی نشد

یه حرفی بود که تو خواستی بگی نشد عیبی نداره

این زخم رو دلم محکم ترم نکرد دوری من ازت این عشقو کم نکرد

هیشکی نگاه به این حال دلم نکرد عیبی نداره عیبی نداره

از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد

بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد

 

متن آهنگ فقط برو بهنام بانی

نپرس از حال و روز من فقط برو نمون نشو پاسوز فقط برو

برس به زندگیت به فکر من نباش ازم که پرسیدن بگو دوسم نداشت

یکی دوتا نیست آخه درد این دلم چیزی نمیگی خیلی مرد این دلم

زیادی عاشقت شدم دلت رو نذار تموم شه قصمون چه خوب چه بد

از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد

بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد

از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد

بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد

هرجور که فکر کنی خواستم ولی نشد رفتی و بعد تو این زندگی نشد

یه حرفی بود که تو خواستی بگی نشد عیبی نداره

این زخم رو دلم محکم ترم نکرد دوری من ازت این عشقو کم نکرد

هیشکی نگاه به این حال دلم نکرد عیبی نداره عیبی نداره

از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد

بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد

از هرچی ترسید دل من سرش اومد گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد

بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">