کد پیشواز ایرانسل من یه دیوونم بهنام بانی با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز من یه دیوونم با صدای بهنام بانی برای سیمکارتهای ایرانسل با امکان پخش انلاین

کد پیشواز ایرانسل من یه دیوونم که باشی زنده میمونه بهنام بانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۰۸۵

دانلود

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

 

کد پیشواز ایرانسل من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه بهنام بانی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۲۰۸۶

دانلود

فکرت میزنه باز به سرم

وقتی خالیه دور و ورم

انگار همه دنیای من شدی تو عزیزم

از من نشدی دور یه قدم

ساختی با همه خوب و بدم

حال منو کی میدونه جز خوده تو عزیزم عزیزم

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

 

متن آهنگ من یه دیوونم بهنام بانی

یه جورایی دلم گیره یه جورایی حواسم نیست

کلافم من یه وقتایی که عطرت رو لباسم نیست

تو دنیامی نمیزارم یه مو حتی ازت کم شه

بمون پیشم نزار دنیا برای من جهنم شه

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

فکرت میزنه باز به سرم

وقتی خالیه دور و ورم

انگار همه دنیای من شدی تو عزیزم

از من نشدی دور یه قدم

ساختی با همه خوب و بدم

حال منو کی میدونه جز خوده تو عزیزم عزیزم

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">