کد پیشواز ایرانسل آهنگ پدر مصطفی راغب با پخش آنلاین برای روز پدر

کد آهنگ پیشواز پدر مصطفی راغب برای ایرانسلی ها با قابلیت پخش آنلاین و متن پیشواز

کد پیشواز ایرانسل پدر راغب - پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۷۵۸

دانلود

کد پیشواز ایرانسل پدر راغب - عاشقم عاشق مردونگی صداتم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۵۷۵۹

دانلود

 

متن کامل آهنگ پدر مصطفی راغب

پدرم غرور من پیش تو سر خم میکنه
پدرم نگاه تو درد منو کم میکنه

عاشقم عاشق آرامش خنده هاتم
عاشقم عاشق مردونگی صداتم

توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

هر جا برم با تو سرم بالاست دنیا بدون تو ته دنیاست
این خونه از عطر تو لبریزه سایه ی تو برام همه چیزه

توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
توو هر نفس تکیه گاهی فدات بشم من الهی
فدات بشم من الهی رو به راهم اگر رو به راهی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">