کد آهنگ پیشواز گیسو پریشان آرون افشار برای ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز گیسو پریشان رو بر نگردان با صدای آرون افشار برای ایرانسلی ها با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل آرون افشار گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۷۶

دانلود

آتش عشقت در جان من افتاد در دام چشمت شدم گرفتار

از تو چه پنهان سر به هوایت شده دل بیچاره از لحظه دیدار

ضربانم تویی ورد زبانم تویی جان و جهانم تویی

عشق تویی تو عاشق و شیدا منم محو تماشا منم عشق تویی تو

گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار

 

کد پیشواز ایرانسل گیسو پریشان آرون افشار

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۱۴۶۷۷

دانلود

گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار

یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار

 

متن آهنگ گیسو پریشان آرون افشار

آتش عشقت در جان من افتاد در دام چشمت شدم گرفتار از تو چه پنهان سر به هوایت شده دل بیچاره از لحظه دیدار

ضربانم تویی ورد زبانم تویی جان و جهانم تویی عشق تویی تو عاشق و شیدا منم محو تماشا منم عشق تویی تو

گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار
گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار

آخرش میکشد جادوی چشمت مرا من دل خسته از عشق تو بیمار
به خدا این همه دلبری انصاف نیست من دل خسته را کم بده آزار

ضربانم تویی ورد زبانم تویی جان و جهانم تویی عشق تویی تو عاشق و شیدا منم محو تماشا منم عشق تویی تو

گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار
گیسو پریشان رو برنگردان از روی دلدار یارا تو ما را در موج مویت کردی گرفتار

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">