کد آهنگ پیشواز امیر تاجیک برای ایرانسل با پخش آنلاین - مجموعه کامل

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز امیر تاجیک برای ایرانسل با پخش آنلاین

کد آوای انتظار ایرانسل امیر تاجیک فهرست کامل کدهای ایرائه شده در اپراتور

کد پیشواز ایرانسل زیر آسمون این شهر از امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۷۹

آدما نقشای رنگی گاهی شادن گاهی غمگین

آخه زندگی بنا نیست که سراسر باشه شیرین

زیر آسمون این شهر چرا دشمنی چرا قهر

وقتی که میشه تهی کرد جام زندگی رو از زهر

 

کد پیشواز ایرانسل زیر آسمون شهر امیر تاجیک نسخه بی کلام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۴

نسخه موزیک بی کلام زیر آسمون شهر از امیر تاجیک

کد پیشواز ایرانسل امیر تاجیک نترس از ماتیه آینه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۵

نترس از ماتیه آینه نترس از قاب بی تصویر

میونه بودن و رفتن نترس از بازی تقدیر

نترس از سایه های شب رو پلک خسته ی بارون

نگو از باد و از توفان به روی شاخه ی عریون

نترس نترس نترس آه نترس نترس از ماتیه آینه

کد پیشواز ایرانسل یه مسجد امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۹۰

یه مسجد وسط دو تا مثلث اسیره

یه کودک زیر چکمه سیاهی میمیره

یه ضجه توی آسمون شب پر میگیره

یه مادر دوباره ناله رو از سر میگیره

کد پیشواز ایرانسل زندگی با بد و خوبش امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۳۸

زندگی با بد و خوبش شکل یک بازیه اما

نباید قافل از این شد چی به جا میمونه از ما

بازیه زندگی رسمش گاهی برد و گاهی باخته

بازی اسمش رو زبوناست که یه عمر با همه ساخته

کد پیشواز ایرانسل ستاره امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۳۹

باز شب از راه رسید و دلم پر کشید  /  باز ستاره منو در به در کرد

تا ستاره ندیدن ستاره نچیدن  /  من تشنه رو تشنه تر کرد

کاش میشد آسمون و زمین و  /  زمونو واسه دیدنت زیر و رو کرد

روزا گم گشتنت، شبا برگشتنت  /  پاک دیگه منو بی آبرو کرد

کاشکی که شب یکم دیگه طاقت بیاره  /  تا همیشه تو پیشم بمونی ستاره

کد پیشواز ایرانسل شب و بارون تو خیابون امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۴۰

شب و بارون تو خیابون تب دستام تو زمستون

تورو یادم میاره خاطره هاتون مال من

نفس حبس ترانه چند تا حرف عاشقانه

اشکامو در میاره حرم صداتون مال من

چی میشه چترتو بازم رو سرم باشه که خیسم

آره عاشقم همه اخم نگاتون مال من

کد پیشواز ایرانسل حالا خورشید رو به رومه امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۴۱

حالا خورشید رو به رومه دیگه فصل سایه مرده

جاده ها دیگه تمومن یکی تنهاییمو برده

کد پیشواز ایرانسل گریه اگه امون بده امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۵۶۱

گریه اگه امون بده بهت میگم مشکلمو

برات میارم به زبون ناگفته های دلمو

بهت میگم که چی شده دلم سراغت اومده

چی شد یه عشق با شکوه توی دلم خیمه زده

کد پیشواز ایرانسل امیر تاجیک تازه فهمیدم که با تو زندگی چه با شکوهه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۵۶۰

تازه فهمیدم که با تو زندگی چه با شکوهه

مثل فواره‌ی آتش مثل دریا مثل کوهه

سوی تو میزنه پرپر دست گرم التماسم

آخه توی جاده غربت جز تو رو نمیشناسم

کد پیشواز ایرانسل بیا به کومه دلم آینه شو مقابلم امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۵۵۹

نیمه سمت تار من از تو میگیره روشنی

منم که خواهان توام تویی که محبوب منی

وه چه غروب دلکشی کنج تنور آتشی

دست به دل نمی کشی تا که ز جان شرر زنی

بیا به کومه دلم آینه شو مقابلم

تا که به طرح مشکلم چاره تازه افکنی

کد پیشواز ایرانسل فواره نگاه من لبریزه التماسه امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۵۵۸

فواره نگاه من لبریزه التماسه

بویایی من از نگات پره عطر گل یاسه

تو چون مسیحایی ولی مصلوب تن شکسته

اون که پی اعجاز تو به انتظار نشسته

چه اشتباه تلخیه تکرار حس مردن

 سرشار خالی شدنم پوچی نشسته در من 

کد پیشواز ایرانسل شبت خوش باد ای مهمان عاشق امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۵۵۷

شبت خوش باد ای مهمان عاشق

بلا گردان اسمت جان عاشق

به چشمم پا گذار و شادیم بخش

قدم کن رنجه ای جانان عاشق

شبت خوش باد شبت خوش باد

شبت خوش باد ای مهمان عاشق

کد پیشواز ایرانسل من زورق شکسته در کام طوفان امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۵۵۶

من زورق شکسته در کام طوفان

با چشمانی پر از اشک در زیر باران

بر خود می پیچم هم چون گردابی

دل توی ساحل دارد بی تابی

من موجم کف بر لب ابرم خیس از تب

مات و خاموشم زیر سقف شب

کد پیشواز ایرانسل سرزمین مادری امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۵۵۵

در سرزمین مادری احساس شادی میکنم

از روزگار کودکی از خونه یادی میکنم

یادم میاره خونه رو از زندگی نشونه رو

توسینه ی پر از تپش دلگرمی زمونه رو

سقف اتاقم آسمون مخمل مروارید نشون

گرد حصار چوب و نی زیباتر از رنگین کمون

کد پیشواز ایرانسل تمام میشوم شبی از امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۴۳

تمام میشوم شبی فقط به من اشاره کن

بگو که با منی هنوز اشاره ای دوباره کن

تمام میشوم شبی از این همه رها شدن

از این سکوت تن شکن اسیر گریه ها شدن

ببین برای موندنت مرگو بهونه میکنم

پای پیاده یک نفس کوچ شبونه میکنم

کد پیشواز ایرانسل امیر تاجیک وای اگه یه روزی دل رها بشه

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۴۲

وای اگه یه روزی دل رها بشه

سکوت صحنه ها صدا بشه

بمون تو با من از پیشم نرو

بخون تو با من این ترانه رو

عشقم فقط تو، جونم فقط تو

کد پیشواز ایرانسل امیر تاجیک با هر دفعه نگاه تو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۳۷

بخشی از متن آهنگ رویا امیر تاجیک

با هر دفعه نگاه تو چهره ی تو یه زیبایی تازه میبینم

وقتی خوابی غروب دنیارو توی شهر دلم آره میبینم

راحت بخواب من بیدارم هستیمو به پای تو میبازم

رویا ببین من اونارو تو بیداری برات میسازم

کد پیشواز ایرانسل خواب عاشقانه با تو امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۳۶

ناز هر ترانه با تو حس شاعرانه با من

خواب عاشقانه با تو قصه ی شبانه با من

حال من یه حال دیگست لحظه لحظه های عشقه

هر نفس که با تو سر شه جاری از هوای عشقه

هرچی دارم از تو دارم خوب من بمون کنارم

یه همیشه عاشقم باش

کد پیشواز ایرانسل دو سه خطی بنویس از خودت حرفی بزن امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۲۲۱۲۰۳۵

بخشی از متن آهنگ نامه امیر تاجیک

دو سه خطی بنویس از خودت حرفی بزن

عطر یاد تو شده نفس باور من

بنویس از لحظه هات که چجوری میگذرن

چرا هر جا که میرن تورو بی من میبرن

بگو حرف دلتو درد عشقو تازه کن

دستای احساستو با دلت اندازه کن

تا که خاطراتمون دوباره جون بگیره

از چشام رو نامه هات تا که بارون بگیره

دل من تنگ نگاه تو شده چشم من خیره به راه تو شده

بنویس عمر سفر تموم بشه بیا جاده چشم به راه تو شده

کد پیشواز ایرانسل امیر تاجیک از کدوم ضرورتی تو که شبیه سرنوشتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۹

از کدوم ضرورتی تو که شبیه سرنوشتی

سبزو پاکو پر طراوت یه دریچه از بهشتی

تو مثل روح بهاری که تو جسم گل می شینه

نه گلی که دست گلچین بتونه تو رو بچینه

واجب و بی ادعایی مثل خوشه های گندم

اصل احتیاجی مثل نون سفره های مردم

کد پیشواز ایرانسل کابل دور است که من سلامت بکنم امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۸

کابل دور است که من سلامت بکنم

یک دسته گل بسته روانت بکنم

یک دسته گل بسته ی پینا بسته

کاغذ به درون نی پیامت بکنم

همی دردم دوائی داره یا نه

کد پیشواز ایرانسل روزای رنگی امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۷

اگه تلخ و اگه شیرین، اگه شاد و اگه غمگین

زندگی مثل یه قصه ست، قصه روزای رنگی

گاهی سبزه مثل جنگل،گاهی آبی مث رویاء

گاهی مث قایقی، میشکنه تو موج دریا

پا میزاریم توی قصه،بی دلیل و بی بهوونه

کد پیشواز ایرانسل امیر تاجیک کاش نگاه سبز تو وا میشد

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۶

کاش نگاه سبز تو وا میشد تو شب سرد دنیای من

با یاد تو همه لحظه ها شده پر از صدای من

بی تو با ستاره بیدارم، آرزوی گفت و گو دارم

ای صدای بی صدایی من بی تو

بی تو با ستاره بیدارم، آرزوی گفت و گو دارم

ای صدای بی صدایی من

تو چشات غزل فراوونه، شبا آسمونا باروونه

بشنو از تب جدایی من

کد پیشواز ایرانسل امیر تاجیک با حضور تو دوباره زندگی معنا میگیره

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۳

با حضور تو دوباره زندگی معنا میگیره

بی تو دل مث پرنده گوشه قفس میمیره

زیر سایه ی نگاهت آسمون روشن و صافه

با تو ماه از سر شادی تور مهتابو می بافه

از تو خواهش همینه که منو تنها نزاری

خلوت شبونه هامو سرد و بی صدا نزاری

با دلی نجیب و اهلی عمریه چشمم به راهه

تو رو از خدا طلب کرد این دلی که بی پناهه

کد پیشواز ایرانسل چه خوبه من و تو کوله بارمونو ورداریم امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۲

بخشی از متن آهنگ مهربونی امیر تاجیک

چه خوبه من و تو کوله بارمونو ورداریم

بزنیم به قله ها تو جاده ها گل بکاریم

آسمون زلال و مهربون و روشنه بیا

خودمونو دست این دریای آبی بسپاریم

حرف پائیزو نزن پیک بهاریسم من و تو

میتونیم چلچله باشیم خبر خوش بیاریم

کد پیشواز ایرانسل مصدوم امیر تاجیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۱

بخشی از متن آهنگ مصدوم امیر تاجیک

من از خورشید محرومم به این اندیشه محکومم

هدف از تیر دل من بود من آن ناکام ِ مصدومم

من آن ناکام ِ مصدومم من از میلاد شب بودم

نژاد من گل یخ بود زمستان بود و می دیدم

که جایم قعر دوزخ بود 

کد پیشواز ایرانسل امیر تاجیک دیدنت برام شده یه آرزو

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۳۳۱۵۴۸۰

بخشی از متن آهنگ آرزو امیر تاجیک

وقتی چشمات داره باروونی میشه آسمون دل ز مهمونی میشه

چی میشد قد یه دریا ببارم واسه گریه کردنم جون ندارم

واسه گریه کردنم جون ندارم چی بگم، از چی بخونم تو بگو

دیدنت برام شده یه آرزو چی بگم، از چی بخونم تو بگو

دیدنت برام شده یه آرزو دیدنت برام شده یه آرزو

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">