کد آهنگ پیشواز علی براتی برای ایرانسل با پخش آنلاین مجموعه کامل

مجموعه کامل کد آهنگ پیشواز تمامی آهنگ های علی براتی برای ایرانسل با قابلیت پخش آنلاین صوت هر پیشواز همراه با متن کامل اشعار آهنگ ها

کد پیشواز ایرانسل خانه ظالم بسوزه علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۴۱۰

دانلود

کد پیشواز ایرانسل حسرت نخور علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۴۰۹

دانلود

کد پیشواز ایرانسل قسمت علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۵۸۹

دانلود

کد پیشواز ایرانسل دنبال کسی باش که دنبال تو باشد علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۴۰۸

دانلود

 

کد پیشواز ایرانسل خستگی علی براتی - سنگین تر از این دردی که دارم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۱۳۵۴

دانلود

سنگین تر از این دردی که دارم کسی ندیدم که داشته باشه

حال و هوای روزای سختم کسی ندیدم که داشته باشه

پر میشه از غم لبریز صبرم انگار نه انگار 

نیومد میرم اصلا نیاری روی خودتم رفتم از اینجا با درد و ماتم

منه خسته با خستگی هام کوله بار بستیم و رفتیم

زدیم از این خونه بیرون و بخدا این بار دیگه رفتیم

کد پیشواز ایرانسل فلک علی براتی - صف بسته روزگار پیش چشای من

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۷۲۳۹

دانلود

صف بسته روزگار پیش چشای من
چی مونده غیر درد امشب برای من

میخوام طرف بشم با کل آدما
اونبر شما همه ایینبر منو خدا

خم میشه پشت من زیر هجوم درد
آی روزگار پست پشت منم شکست
از نارفیقی ها اجر تو با خدا اجر تو با خدا

کد پیشواز ایرانسل فلک علی براتی - از نارفیقی ها اجر تو با خدا

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۷۲۴۰

دانلود

لعنت به من اگه ابروی کج کنم
مردونه وایسادم تا با تو لج کنم

رو پایه خسته ام سر سختم آی فلک
امشب تموم میشه این جنگ تک به تک
این جنگ تک به تک

خم میشه پشت من زیر هجوم درد
آی روزگار پست پشت منم شکست
از نارفیقی ها اجر تو با خدا اجر تو با خدا

کد پیشواز ایرانسل زمونه علی براتی - بسه دیگه بونه نگیر آی دلم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۷۲۴۱

دانلود

بسه دیگه بونه نگیر آی دلم زمونه بدتا میکنه با دلم

هی میگم این روزای بد میگذره این دیگه بد بیاری آخره

تموم نمیشه غصه هام و غمت منی که ساختم با زیاد و کمت

روزای خوب که قسمت ما نشد آی روزگار دیگه نمیبخشمت

پستی بلندی داره این زندگی آی روزگار قبوله هرچی بگی

شکسته دنیا این دل سادمو سختیا پخت نمیکنه آدمو

تموم نمیشه غصه هام و غمت منی که ساختم با زیاد و کمت

روزای خوب که قسمت ما نشد آی روزگار دیگه نمیبخشمت

کد پیشواز ایرانسل زمونه علی براتی - آی روزگار دیگه نمیبخشمت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۷۲۴۲

دانلود

پستی بلندی داره این زندگی آی روزگار قبوله هرچی بگی

شکسته دنیا این دل سادمو سختیا پخت نمیکنه آدمو

تموم نمیشه غصه هام و غمت منی که ساختم با زیاد و کمت

روزای خوب که قسمت ما نشد آی روزگار دیگه نمیبخشمت

کد پیشواز ایرانسل زمونه علی براتی - تموم نمیشه غصه هام و غمت

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۷۲۴۳

دانلود

نمیتونه دست رو دست بذاره هرکی تو دل غم بزرگی داره

دنیا دوباره دلمو نسوزون یه بار به کام دل ما بچرخون

تموم نمیشه غصه هام و غمت منی که ساختم با زیاد و کمت

روزای خوب که قسمت ما نشد آی روزگار دیگه نمیبخشمت

کد پیشواز ایرانسل گل بی خار منی بهترین یار منی جانم مادر علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۶۶۲

دانلود

گل بی خار منی گل بی خار منی

بهترین یار منی جانم مادر 

تو تموم لحظه تویی غمخوار منی جانم مادر

چشمونم رو بسته ام دل تو رو شکسته ام جانم مادر

با دل شکسته ام با دل شکسته بازم غمخوار منی جانم مادر

کد پیشواز ایرانسل جانم مادر علی براتی - تو تموم لحظه ها تویی غمخوار منی جانم مادر

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۶۶۳

دانلود

مادر یادم نمیره شب تا سحر بیداریات

تو روزای نا امیدی به من اون دلداریات

تا که یه آخی میگفتی دل من هری میریخت

به سر بالین من اون همه گریه زاریات

مادرم به پای من تو خودتو پیر کردی 

گل بی خار منی گل بی خار منی

بهترین یار منی جانم مادر 

تو تموم لحظه ها تویی غمخوار منی جانم مادر

کد پیشواز ایرانسل جانم مادر علی براتی - مادر از کجا میشه مثل تو رو پیدا کنم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۶۶۴

دانلود

مادر از کجا میشه مثل تو رو پیدا کنم

دل میخواد تا به ابد اسم تو رو صدا کنم

خیلی نامردم اگه قدر تو رو من ندونم

 

کد پیشواز ایرانسل برار علی براتی - امشب دوباره با دلی غمگین میخونم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۶۶۱

دانلود

امشب دوباره با دلی غمگین میخونم 
تنهام نذاری ای برار دردت به جونم 

از دل بگم نمیشه میشه سوزنه زبونم 
تار و بیار بزن تارو تا مو بخونم 

کد پیشواز ایرانسل بابا علی براتی - میشم قربون دستایی که هر گوشه ش ترک داره

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۱۱۸۷

دانلود

میشم قربون دستایی که هر گوشه ش ترک داره

بکش دست به سرم بابا دستت معرفت داره

گفتم پر و بالم ده کنارت میمونم بابا

نشونم ده پریدن رو تا واست بپرم بابا

کد پیشواز ایرانسل بابا علی براتی - بابا نفهمیدم بگذار پسرت باشم

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۱۱۸۸

دانلود

بابا بی وفا بودم پیشت حقیرم بابا

هر چند که جوون بودم سرو پا تقصیرم بابا

بابا نفهمیدم بگذار پسرت باشم

حالا که زمین گیری بالشت سرت باشم

کد پیشواز ایرانسل سبزوارم شهر دارالمومنین علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: 4418642

دانلود

سبزوارم شهر دارالمؤمنین

سبزوارم پهنه قرآن و دین

سبزوارم با شهیدای بیشمارم

سبزوارم تا قیامت سرگذارم

سبزوارم سبزوارم سبزوارم

تا قیامت نام تو پر افتخار

کد پیشواز ایرانسل هرجور بچرخه چرخ تو روزگار علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۶۴۰

دانلود

هر جور بچرخه چرخ تو روزگار؛ بازم میرقصم به سازت روزگار!
هر چند روحم خسته و جسمم بیمار
رنگ رو دلِ شکستم از غم یار
چشم انتظار از دیدنِ اون دلدار
خدایا رحمی بکن به حال من! بشنو تو این ناله و فریاد من

خبر خوش برسون از یار به من؛ که بازم ببینم اون نگار من
تا که پایون بگیره فراق من

کد پیشواز ایرانسل رازهای عشق علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۶۳۹

دانلود

کد پیشواز ایرانسل شیر حق علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۶۴۴

دانلود

کد پیشواز ایرانسل شیدای دیدارت منم ای نازنین یار علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۶۴۱

دانلود

کد پیشواز ایرانسل نمیچینم گلی که خار داره دلبر علی براتی علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۶۴۳

دانلود

نمی چینم گلی؛ که خار داره، دلبر
نگیرم دختری که یار داره، دلبر
نمی چینم گلی مانند شب بو دلبر؛ که شبنم بوی زلفِ یار داره، دلبر

سیارموُ می گردم! کسی نمی دونه دردم
ظاهرِ شادی دارم؛ اما اسیرِ دردم
سیارموُ می گردم! کسی نمی دونه دردم
ظاهرِ شادی دارم؛ اما اسیرِ دردم

کد پیشواز ایرانسل عمر دوباره علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۶۴۵

دانلود

کد پیشواز ایرانسل مهربونم مادر آرام جونم مادر علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۸۶۳۸

دانلود

نگهبان سر گهواره من
تویی مادر شفای گریه من

چه شبهایی تو را بیتاب کردم

خودم خفتم تو را بی خواب کردم مادر

سر شب تا سحر نازم کشیدی
همه خفتند تو بیداری کشیدی
در آن موقع که کارم گریه بوده
کسی جز تو برایم دل نسوخته مادر

مهربونم مادر آرام جونم مادر
بیا مادر بیا روح و روانم مادر
مهربونم مادر آرام جونم مادر

کد پیشواز ایرانسل شدم بیمار علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: 44120415

دانلود

کد پیشواز ایرانسل سفر کردم که سوز دل شود کم علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: 44120414

دانلود

کد پیشواز ایرانسل نه بیمارم نه جایم می کنه درد علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: 44120413

دانلود

کد پیشواز ایرانسل منت نکش از غیر علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۴۱۲

دانلود

کد پیشواز ایرانسل خودت باش علی براتی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۲۰۴۱۱

دانلود

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">