آهنگ پیشواز دلم گرفته حاج مهدی رسولی برای ایرانسل ویژه پیاده روی اربعین

کد آهنگ پیشواز ایرانسل مداحی دلم گرفته دوباره این شبا برا حرم گرفته با صدای مهدی رسولی با پخش آنلاین

پیشواز ایرانسل مداحی مهدی رسولی برای پیاده روی اربعین 99

کد پیشواز ایرانسل حاج مهدی رسولی دلم گرفته دوباره این شبا برا حرم گرفته

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۴۴۱۳۸۰۰۰

دانلود

دلم گرفته دوباره این شبا برا حرم گرفته

می بینی بازم چه جوری روز و شبمو ازم گرفته

دلم اسیره غروب کربلا رو که یادم نمیره

هر دفعه آقا عکس ضریح رو میبینم گریم میگیره

سرم و سروری تو دلم و دلبری تو

فقط آقایی بود والله روزای نوکری تو

کد پیشواز مهدی رسولی دلم گرفته دوباره این شبا برا حرم گرفته

پیشواز ایرانسلی مهدی رسولی برای اربعین 99 دلم گرفته

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">