آهنگ پیشواز دیوانه رضا بهرام ایرانسل با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز دیوانه مرا به دست کی سپردی با صدای رضا بهرام برای ایرانسل با پخش آنلاین

کد پیشواز ایرانسل دیوانه رضا بهرام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۹۰

دانلود

دیوانه مرا به دست کی سپردی

دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

 

کد پیشواز ایرانسل در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم رضا بهرام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۸۸

دانلود

در نگاهت لیلی خود پیدا نکردم

با خجالت از چشم تو گلایه کردم

از خود چه بیخود می کند نگاه تو هی میبرد صبر مرا

مجنونتم ای همنشین لیلی من یک دم ببین حال مرا

کد پیشواز ایرانسل از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم رضا بهرام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۸۹

دانلود

از دریا نترسانم که من در قلب تو جان میدهم

دریا بشی زیبای من غرقه نگاهت میشوم هی

مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست

من که به تو رو میزنم تنها به شوقه دیدنه تو

دیوانه مرا به دست کی سپردی

دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

کد پیشواز ایرانسل دیوانه  مرا به دست کی سپردی رضا بهرام

کد آهنگ پیشواز ایرانسل: ۵۵۱۱۴۱۹۱

دانلود

این عشق شد زندان من این درد شد درمان من رویای تو پایان ندارد
قلبم بلند پرواز شد از چشم تو آغاز شد ترسی از این طوفان ندارد

از دریا نترسانم که من در قلبه تو جان میدهم دریا بشی زیبای من غرقه نگاهت میشوم هی
مغرور نشو جانان من حالا که دل در دست توست من که به تو رو میزنم تنها به شوقه دیدنه تو

دیوانه مرا به دست کی سپردی دیوانه رفتی مرا با خود نبردی

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">